Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › opel laat zijn klant in de kou staan
- Dit onderwerp bevat 60 reacties, 22 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 november 2019om 21:37 door Motormuis.
-
AuteurBerichten
-
25 september 2015 om 14:17 #18295769
Let bij het versturen van je mail even op de komma en punten die je zet. Dat maakt het verhaal makkelijker / correcter om te lezen. Ik zie nu terug dat je je verhaal getypt hebt in emotie.
Los daarvan…
Ik heb een astra met navi 950 en het systeem is slecht. Een Tom Tom van jaren geleden was veel beter.
Stembediening werkt niet, oude kaarten en bovenal worden mijn telefoongesprekken gedempt wanneer het navigatiesysteem aanwijzingen gaat geven. Al twee jaar heb ik een dossier openstaan bij Opel maar tot op heden geen oplossing. Meneer binnenkort komt er een update vrij…inmiddels 2 jaar verder en nog wachten. Ik lees dat je een nieuwe auto hebt, laat het er niet bij zitten. Ik heb inmiddels het bijltje erbij neergelegd maar ik zal zeker mijn wagen niet inruilen voor een niet werkend systeem!Succes met de afhandeling.
26 september 2015 om 14:58 #18295770dreigen met kassa en consumentenbond met naam en toenaam garage wil nog wel eens helpen
3 oktober 2015 om 10:05 #18295771Als kakelvers forumleden ook even mijn reactie.
Vorig jaar een Corsa Berlin gekocht die perfect zijn werk deed. Nu vanwege de Big Event week een leuke inruil prijs gekregen en een Corsa E Cosmo aangeschaft. De Intellilink werkt super, het telefoneren, de navigatie en de radio alles eenvoudig en zonder problemen.
Nu een 1 liter met “turbo” en een ware verademing t.o.v. de 1.4 Berlin.
Ik ben een blije rijder!3 oktober 2015 om 10:55 #18295772Goed om te horen. :thumb
3 oktober 2015 om 16:43 #18295773misschien toch een een of andere update gehad dan jou systeem
3 oktober 2015 om 16:54 #18295774Werkelijk geen idee! Ik heb alles en overal gelezen nàdat ik mijn Corsa had besteld.
Kromme tenen en zweetaanvallen bij de oplevering maar…. alles doet het gewoon en ik ben een blije Corsa rijder!
Wat wel klopt is dat die nav niet bepaald up-to-date is, slechts één keer per jaar is er een update in tegenstelling tot bijv Garmin die dat vier keer per jaar doet.
Verder… het is mìjn Rolls Royce…..3 oktober 2015 om 17:15 #18295775maakt niet uit hoe of wat ! betekent wel dat opel er in ieder geval aandacht aan heeft geschonken! mooi man! veel plezier met je corsa :thumb
3 oktober 2015 om 17:21 #18295776Thanks to all!!
29 augustus 2016 om 11:28 #18295777Ik heb ook een Color Edition uit 2015.
Intellilink werkt samen met diverse Europese telefoons.
LG leon 4g, Samsung A3-2016(soms willen apps niet opstarten via intellilink en moet je ze op telefoon aanklikken), Samsung S5, zijn de telefoons waar ik ervaring mee heb.
Bringgo brengt je waar je moet zijn, al is de navigatie niet altijd even fijn.
Spraak op zich.–
Volume —
Timing —Dat opel je verplicht Bringgo laat gebruiken stoort me het meest, wetende dat Microsoft van Europa een boete heeft gehad, met dank aan onze Nelie,
omdat ze standaard Explorer en Mediaplayer bij een Windows systeem leverden.
Nu kun je bij Windows nog kiezen alsnog wat anders te installeren, dus dit is nog veel erger!Waarom doet Europa nu niets?
Omdat het een ander Europees (Duits) bedrijf is?
Is de macht van Duitsland zo groot, dat je ze niet tegen de kop kunt stoten?Update het syssteem en zorg dat je vrij bent wat je er op installeert, beste Opel!
14 november 2019 om 16:35 #18369894AnoniemLid sinds:
1 January 1970Zo had ik hier ook een mooi verhaal opstaan van een nieuwe Opel ADAM die ik voor mijn vriendin
gekocht had dealer liet me in de steek Opel gaf nooit bericht op de mails maar het systeem ging ook
niet werken toen vond ik de oplossing Opel eruit en een echte auto terug gekocht waar alle extra dingen
die je aanschaf ook echt werken dus mensen gewoon massaal Opel voorbij lopen dan gaan ze misschien
de klanten ooit beter helpen.
14 november 2019 om 21:37 #18369909volgens mij is het een dealer probleem die niet echt de klant wil helpen ik heb zelf bij opel gewerkt gehad en daar loste we altijd alle klacht die er eventueel waren op plus dat ze bij de importeur snel waren met een terugroep actie als er iets was . dat is bij VW of Peugeot waar ik ook gewerkt heb gehad noot het geval was daar kreeg je als er al een terug roep actie was de zelfde onderdeel die slecht was er weer terug in gezet.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.