Forumindex › Forums › Modellen › Astra › opel kwijt
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 januari 2011 om 16:33 #17801427
potje verf? ik mag hopen voor je dat je weet dat er wel wat meer bij komt kijken dan alleen een potje verf.
en ten tweede zoals ik al eerder zei, kleine stukken alleen spuiten ziet er niet uit, je ziet het verschil.23 januari 2011 om 17:23 #17801428AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ja, dat snap ik natuurlijk wel jah.. maar bedoel het meer als dorpels en achterschermen + verf en dat dat echt geen 1000 en euro’s gaat kosten.
Maar je moet zelf maar kijken, ik probeer je alleen te helpen :thumbup23 januari 2011 om 18:10 #17801429nee tuurlijk geen duizenden dat snap ik ook wel.
Maar ik denk dat jij het niet meer dan logisch vind dat als je zoiets vervangt er wel meer gespoten moet worden om het er strak er uit te laten zien.
En voor een standaard GL + het feit dat er meer aan moet gebeuren, naar mijn idee, wat die kosten met zich meebrengen, en de kans om voor weinig geld een jongere auto te kopen met extra opties. Ga je dat toch afwegen.
Daarnaast heb ik de kennis en de spullen niet. Door de weeks ben ik niet in de buurt van de auto en ook de tijd er niet voor.
Sloop zal het misschien ook niet worden.23 januari 2011 om 18:18 #17801430AnoniemLid sinds:
1 January 1970Je moet het inderdaad uit nevelen ja, maar echt geen halve auto spuiten.
23 januari 2011 om 23:19 #17801431Had je nog naar mijn auto gekeken ?
gr vinc
24 januari 2011 om 08:34 #17801432In antwoord op zonde de schredder in !!!
wij hebben hier een Astra staition 1989 90.000km was heel mooi ding donker blauw metalic,,nu is daar naast een auto uitgebrand en is de astra ook het haasje 3 delen opnieuw spuiten wat plastic zooi 2200€ ex btw auto los kan dus de schredder in .zo werk het wel tegen woordig,,o deze knap ik zelf op omdat de lak niet stuk is neemt de eigenaar het voor mooi .met dank aan de veroorzaker .
neem nou de tijd is en kijk op marktplaats en speurder nou is alleen bij de F jes
en staat een 94 er met alles er op en aan en NAP te koop voor 1200 € vraagprijs en let op is een goede kleur zilver is helemaal nieuw 4 nieuwe banden en natrekbaar 30.000km en zo staan er als je selecteerd op een max aan km,s ik kijk alles onderde 150.ooo dan koop je voor 1000€ heel leuke mooie wagentjes ,met nieuwe Apk
doe je er 1000€ bij kan je al best kiezen uit astra g hoor
en dat staat echt niet allemaal langs de straat ook de handel heeft tussen de 750€ en de 2250€ heel mooie Opel Astra,s staan is ook wat je wil en zoekt .
ik denk dat er in zo,n zoek actie minder tijd en geld gaat zitten als zo,n gaten pakhuis op te knappen,,voor mogelijk wil je het goed doen veel geld .
maar het is zo het is wat wil en verwacht je de ene zegt gaten dicht beetje bij werken en ik rij weer een jaar de ander steld daar andere eisen en of normen aan
26 januari 2011 om 10:09 #17801433Hallo allemaal,
ik zou hem wegdoen, ik heb voor twee jaar teug al een astra f uit 97 gekocht voor € 900,- geloof het of niet maar van de 1ste eigenaar en gewoon bij een bedrijf, nieuwe apk, 136000km echt een mooi en goed ding, toen ik hem ging halen was hij ook nog eens bij de poetser :o van binnen en van buiten bijna als nieuw, dan ga je toch geen honderden euro’s aan een oud ding besteden,
grtjes arius
26 januari 2011 om 10:45 #17801434[rquote=1848975&tid=140882&author=The Undertaker][rquote=1848965&tid=140882&author=Baas J.]3000 euro hahaha je bent gek man… kan voor minder dan een derde…[/rquote]Weet ik, maar als je het bij een plaatwerker laat doen tegen uurloon met bon ben je dit echt wel kwijt. Heb je een mannetje, dan wordt het een ander verhaal:P[/rquote]
Ik wil graag ook even reageren. Mijn spuiter rekent voor elke wielkast E 600. (lassen en spuiten) Dus 2 wielkasten 1200 Euro. Voor de dorpels zijn inzetstukken voor te krijgen. Dit is afhankelijk van waar de roest zit. Bij mijn Astra F had ik ook roest aan de onderkant van de dorpel maar dat kon “simpel” worden opgelost door letterlijk een vierkant stuk erin te lassen.
Zoals gezegd heb ik ook een Astra F en ik ontkom ook niet aan roest maar je moet er wel op tijd bij zijn !! Anders grijpt roest echt om hem heen en word de rekening ook veel duurder. Daarom kom ik meteen in aktie als ik roest vind, dan is de rekening ook nog acceptabel……Die 3000 Euro waar jij het over hebt is inderdaad veel te veel. Mischien wil je een paar foto’s plaatsen hier ? Dan kunnen wij gerichter advies geven.
Verder wil ik nog kwijt dat men de Astra F altijd maar weer op die roest beoordeeld wordt. Ik heb hier op dit forum al eerder gezegd dat de Astra F technisch top is. Mijn Astra is inmiddels voor het 4e opeenvolgende jaar schoon door de keuring gekomen en heeft inmiddels een kilometerstand van 463.000. natuurlijk is er wel es wat maar om daarvoor een andere auto (opel) aan te schaffen is altijd nog veel duurder.
Dit moest ik even kwijt beste forummers…………:swear
Groet, Rik
26 januari 2011 om 11:14 #17801435Rik, Wat bedoel je met ‘wel es wat’? Gewoon regulier onderhoud?
26 januari 2011 om 12:17 #17801436[rquote=1852118&tid=140882&author=koenelsenaar]Rik, Wat bedoel je met ‘wel es wat’? Gewoon regulier onderhoud?[/rquote]
Dynamo,accu, startmotor, slechte stekkerverbindingen enz. en inderdaad het reguliere onderhoud. dat versta ik onder
” wel es wat” ;)Echte grote problemen heb ik niet gehad. (valt een lekke koppakking soms wel onder grote problemen ?)
Groet, Rik
26 januari 2011 om 14:08 #17801437Kijk, dat zijn mooie berichten. Ik heb er zelf toch altijd mijn twijfels bij als de garage mij verteld wat er allemaal stuk is(en wat het kost), maar de auto probleemloos door de apk komt..
Van de week lag de einddemper van de Seat van mijn vader ineens op straat, dus wij naar de garage om te lassen, bleek zowel de midden als einddemper doorgeroest te zijn. De garage kwam op 315 euro excl. montage(btw weet ik niet). Dit aanbod heb ik afgeslagen en via internet de benodigde spullen zelf besteld voor nog geen 150 euro.
Ik schrok er wel van…
26 januari 2011 om 14:29 #17801438[rquote=1852214&tid=140882&author=koenelsenaar]Kijk, dat zijn mooie berichten. Ik heb er zelf toch altijd mijn twijfels bij als de garage mij verteld wat er allemaal stuk is(en wat het kost), maar de auto probleemloos door de apk komt..
Van de week lag de einddemper van de Seat van mijn vader ineens op straat, dus wij naar de garage om te lassen, bleek zowel de midden als einddemper doorgeroest te zijn. De garage kwam op 315 euro excl. montage(btw weet ik niet). Dit aanbod heb ik afgeslagen en via internet de benodigde spullen zelf besteld voor nog geen 150 euro.
Ik schrok er wel van… [/rquote]
……..en als je een hoge stoeprand hebt dan kun je het ook nog zelf doen die uitlaat.
Rik
26 januari 2011 om 14:52 #17801439Klopt, we doen zoveel mogelijk zelf uiteraard. Het was slechts een voorbeeld dat de garage gewoon woekerprijzen rekent..
26 januari 2011 om 14:53 #17801440AnoniemLid sinds:
1 January 1970[rquote=1852093&tid=140882&author=KadAstra-EF][rquote=1848975&tid=140882&author=The Undertaker][rquote=1848965&tid=140882&author=Baas J.]3000 euro hahaha je bent gek man… kan voor minder dan een derde…[/rquote]Weet ik, maar als je het bij een plaatwerker laat doen tegen uurloon met bon ben je dit echt wel kwijt. Heb je een mannetje, dan wordt het een ander verhaal:P[/rquote]
Ik wil graag ook even reageren. Mijn spuiter rekent voor elke wielkast E 600. (lassen en spuiten) Dus 2 wielkasten 1200 Euro. Voor de dorpels zijn inzetstukken voor te krijgen. Dit is afhankelijk van waar de roest zit. Bij mijn Astra F had ik ook roest aan de onderkant van de dorpel maar dat kon “simpel” worden opgelost door letterlijk een vierkant stuk erin te lassen.
Zoals gezegd heb ik ook een Astra F en ik ontkom ook niet aan roest maar je moet er wel op tijd bij zijn !! Anders grijpt roest echt om hem heen en word de rekening ook veel duurder. Daarom kom ik meteen in aktie als ik roest vind, dan is de rekening ook nog acceptabel……Die 3000 Euro waar jij het over hebt is inderdaad veel te veel. Mischien wil je een paar foto’s plaatsen hier ? Dan kunnen wij gerichter advies geven.
Verder wil ik nog kwijt dat men de Astra F altijd maar weer op die roest beoordeeld wordt. Ik heb hier op dit forum al eerder gezegd dat de Astra F technisch top is. Mijn Astra is inmiddels voor het 4e opeenvolgende jaar schoon door de keuring gekomen en heeft inmiddels een kilometerstand van 463.000. natuurlijk is er wel es wat maar om daarvoor een andere auto (opel) aan te schaffen is altijd nog veel duurder.
Dit moest ik even kwijt beste forummers…………:swear
Groet, Rik[/rquote]
Helemaal mee eens, en niks aan toe te voegen:thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.