opel kadett met turbo motor van calibra

Forumindex Forums Modellen Kadett opel kadett met turbo motor van calibra

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    dustinvm

hoi hier een paar vraagje, zou 2.0 turbo van een calibra in een opel kadett c1 coupe gte versie passen.:P En zou Record 2.2 remklauwen en bijbehorende rempomp genoeg zijn voor deze swap.

Enig idee wat de montage zou gaan kosten, en weten jullie een goed adresje waar ik fatsoelijke motoren kan vinden.

xander n
      Deelnemer

misschien een duur grapje maar ik zou een calibra kopen waarvan de moter nog goed en de rest wat slechter zodat je hem wat goedkoper kan kopen.
        je heb gelijk alle benodigde delen.(meeste althans)
        misschien kan dit adres hem inbouwen.hij weet veel van c kadettjes en van let motoren.
        hij heeft hem bij mij ook ingebouwd in de gele kadett e waarvan er ook foto’s op de site staan
        http://www.phperformance.nl
        s6 gr.xander

origineel gepost door dustinvm
        hoi hier een paar vraagje, zou 2.0 turbo van een calibra in een opel kadett c1 coupe gte versie passen.:P En zou Record 2.2 remklauwen en bijbehorende rempomp genoeg zijn voor deze swap.

Enig idee wat de montage zou gaan kosten, en weten jullie een goed adresje waar ik fatsoelijke motoren kan vinden.

giuliettaevo
        Deelnemer

Met alleen een calibra kom je er niet…

Manta 18S carterpan en olieaanzuigbuis, 18S motorsteunen, 18S bak of koppelingshuis met Getrag 265. Allemaal lastig te vinden onderdelen die ook de nodige centjes kosten.

Ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken maar als je alles moet laten doen kom je al erg gauw bij de 10.000 euro in de buurt als je het goed wilt laten doen… Doe anders Niels (Rallyastra) eens een berichtje, die kan het zeker voor je inbouwen en waarschijnlijk kan hij de benodigde onderdelen ook wel leveren.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.