Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Opel Kadett GESPOT
- Dit onderwerp bevat 4,480 reacties, 615 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 januari 2023om 20:44 door Corsaliefhebber.
-
AuteurBerichten
-
14 juli 2012 om 19:11 #18188598
Vandaag in Zevenaar gespot in een verlaten autohandelaars-pandje:
Er stond nog veel meer moois daar, alles in showroomstaat. Volgens mij maat die er in de buurt woont staat het daar al minstens twee jaar te verpauperen zonder dat er iets mee gebeurd.
Een stuk verderop op het grote industrieterrein stond deze GSI weg te kwijlen.. :swear
Erg jammer op te zien.. :puke
14 juli 2012 om 20:22 #18188599Klopt, die autos staan 2 jaar bij deze loods te rotten… daarvoor hebben ze tien jaar naast een andere loods buiten staan rotten :jerry
14 juli 2012 om 20:41 #18188600@astrawez wrote:
Er stond nog veel meer moois daar, alles in showroomstaat. Volgens mij maat die er in de buurt woont staat het daar al minstens twee jaar te verpauperen zonder dat er iets mee gebeurd.
Een stuk verderop op het grote industrieterrein stond deze GSI weg te kwijlen.. :swear
zit er niks aan die kadett wat je er af kan slopen voor me? iets roestvrij? :jerry zo te zien is de motorkap nog redelijk goed evenals de 2 deuren? of kijk k niet goed? enig idee wie de ‘officiele eigenaar’ nu nog is?
14 juli 2012 om 20:44 #18188601ohja en evt de kofferklep? voorschermpje?
op de foto’s niet heel duidelijk maar zo op t eerste oog zien die er nog redelijk uit..en ik heb een kadett gekocht die ik weer origineel wil maken..(nu gecleande kofferklep en motorkap met ingelaste booskijkers) :puke14 juli 2012 om 20:54 #18188602@Fct_blondi wrote:
ohja en evt de kofferklep? voorschermpje?
op de foto’s niet heel duidelijk maar zo op t eerste oog zien die er nog redelijk uit..en ik heb een kadett gekocht die ik weer origineel wil maken..(nu gecleande kofferklep en motorkap met ingelaste booskijkers) :pukeAls je van die motorkap en kofferklep afwil zal ik ze graag over nemen als ze nog in redelijke staat zijn.
Groeten bas.
14 juli 2012 om 21:04 #18188603@Sebbe GSI wrote:
@Fct_blondi wrote:
op de foto’s niet heel duidelijk maar zo op t eerste oog zien die er nog redelijk uit..en ik heb een kadett gekocht die ik weer origineel wil maken..(nu gecleande kofferklep en motorkap met ingelaste booskijkers) :pukeAls je van die motorkap en kofferklep afwil zal ik ze graag over nemen als ze nog in redelijke staat zijn.
Groeten bas.
ze zijn op zich in redelijke staat..een paar kleine roestblaasjes maar geen gaten oid..goed schuren en dan spuiten dan is dat volgens mij aardig te doen..wil je wel een keer foto’s maken..;)
zodra ik voor mezelf wat anders heb gevonden mag je ze zeker overnemen..of heb jij evt iets ruilbaars liggen?? ;)
groetjes15 juli 2012 om 13:50 #18188604@astrawez wrote:
bij wie staat die gsi?of beter nog van wie is die? die wil ik wel redden van die plek. gr,martijn
15 juli 2012 om 14:44 #18188605@martijn_maja wrote:
@astrawez wrote:
bij wie staat die gsi?of beter nog van wie is die? die wil ik wel redden van die plek. gr,martijn
Irritant zeg… zie je op 1 pagina 3 (nu 4) keer de zelfde foto’s voorbij komen :thumbdown
Even de img tussen de [ ] veranderen naar url en dat probleem is zo verholpen… :
@martijn_maja wrote:
@astrawez wrote:
http://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/Album%203/0-SAM_4494.jpgEr stond nog veel meer moois daar, alles in showroomstaat. Volgens mij maat die er in de buurt woont staat het daar al minstens twee jaar te verpauperen zonder dat er iets mee gebeurd.
http://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/Album%203/0-SAM_4506.jpghttp://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/Album%203/0-SAM_4507.jpg
http://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/Album%203/0-SAM_4505.jpg
Gespot in Overasselt, nabij kruisbergsestraat, een groene Kadett D, en een oranje Kadett D Caravan… Zag laatst een dame uit de Caravan stappen, of er met de andere wordt gereden is mij onbekend.
15 juli 2012 om 15:30 #18188606die quote knop hè… :P
Ik snap hem ook niet zo. Zinloos om steeds weer al die fotos te qouten.15 juli 2012 om 17:42 #18188607De nieuwe manier van spotten dan maar eens introduceren… Google Maps.
Zoek op: Oude Beekbergerweg 116 Apeldoorn… staat een frisse kleur Kadett E bij iemand op de oprit… kenteken YN-..-..15 juli 2012 om 18:08 #18188608vandaag liep ik nijmegen zag ik bij sport 024 een 1.2N liggen in de etalage :shock:
15 juli 2012 om 18:36 #18188609Mijn oudste zoon gaat volgend schooljaar naar het voortgezet onderwijs. De school die we hebben uitgekozen heeft 4 werkende motoren staan, allemaal opel :thumbup Dit maakte de keuze een stuk makkelijker :jerry
15 juli 2012 om 19:15 #18188610@Rob-Epe wrote:
De nieuwe manier van spotten dan maar eens introduceren… Google Maps.
Zoek op: Oude Beekbergerweg 116 Apeldoorn… staat een frisse kleur Kadett E bij iemand op de oprit… kenteken YN-..-..IRL gegeken… staat er niet meer…
15 juli 2012 om 19:46 #18188611@Fct_blondi wrote:
@Sebbe GSI wrote:
@Fct_blondi wrote:
Groeten bas.
ze zijn op zich in redelijke staat..een paar kleine roestblaasjes maar geen gaten oid..goed schuren en dan spuiten dan is dat volgens mij aardig te doen..wil je wel een keer foto’s maken..;)
zodra ik voor mezelf wat anders heb gevonden mag je ze zeker overnemen..of heb jij evt iets ruilbaars liggen?? ;)
groetjesHeb helaas niks ruilbaars kan je waneer het beschikbaar is een pm sturen dan kom ik het graag ophalen.
Groeten bas.
15 juli 2012 om 19:54 #18188612komt goed doe ik;) groetjes
15 juli 2012 om 20:02 #18188613@2000 wrote:
Mijn oudste zoon gaat volgend schooljaar naar het voortgezet onderwijs. De school die we hebben uitgekozen heeft 4 werkende motoren staan, allemaal opel :thumbup Dit maakte de keuze een stuk makkelijker :jerry
Ik doe de opleiding automotive engineering (HBO) wij hebben 3 opel motoren. Waaronder een x20xev
In de klas ben ik de enige die iets met opel heeft en dat merk ik ;) gelukkig de docent van practijkles rijdt ook een E kadett, een sedan 1600 automaat :D En mijn voertuigconstructie leraar heeft iets van 7 jaar bij opel nederland gewerkt.gelukkig zien die testblokken er beter uit dan het 1200’tje in die etalage ;)
16 juli 2012 om 06:50 #18188614Gezien in ommoord op een industrie terrein.
16 juli 2012 om 09:26 #18188615lijkt veel op een kadett die ik regelmatig in twente spot..ding ziet er netjes uit..
16 juli 2012 om 16:48 #18188616C Kadett op ambulance achter een Blitz, A67 Eindoven richting Venlo.
Beide in zeer goede staat wat ik zo snel kon zien.Was helaas net te laat voor een foto..
17 juli 2012 om 21:15 #18188617@2000 wrote:
Mijn oudste zoon gaat volgend schooljaar naar het voortgezet onderwijs. De school die we hebben uitgekozen heeft 4 werkende motoren staan, allemaal opel :thumbup Dit maakte de keuze een stuk makkelijker :jerry
dat had ik ook op school :D 3 1.2 ohvtjes een een stel 1.6 injectie motoren.
ik mocht de ohvtjes altijd afstellen als iemand het niet voor elkaar kreeg haha22 juli 2012 om 06:43 #18188618In Luxemburg 2x C kadett coupe gespot.
1x in Luxemburg stad, een gele in nette staat met de nodige aanpassingen.
1x bij een Opel dealer ten noorden van Luxemburg stad, een zwart/gele C coupe.Was een heel apart gezicht, om die te zien tussen de nieuwere BMW’s en Audi’s.
23 juli 2012 om 08:08 #18188619Gisteren in Düsseldorf op een verlaten industrieterrein ergens in een garagebox gespot (box stond gewoon open) :shock: :
Er lag ook nog een zeer goede GSI motorkap links erbij, maar die hebben we maar laten liggen.. :hmmz
23 juli 2012 om 08:29 #18188620@Blackbull wrote:
Klopt, die autos staan 2 jaar bij deze loods te rotten… daarvoor hebben ze tien jaar naast een andere loods buiten staan rotten :jerry
Ik zie hem ook elke keer weer staan, tegenover de brezan in zevenaar. Hij staat er erg triest bij. Op dat zelfde terrein staan ook een aantal monza’s weg te kwijnen:(
Had jij niet ooit een bod gedaan op deze kadett? Ik meen me te herinneren dat hij er de hoofdprijs voor wilde?23 juli 2012 om 14:47 #18188621vandaag onder me werk 2000 gespot in zijn groene c kadett rond 12 uur in beverwijk
23 juli 2012 om 15:56 #18188622vandaag in veghel.
bij het kanaal stond een gele kadett c coupe.
er stond achterop GTE…
kenteken kon ik net niet zien.. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.