Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Opel Kadett GESPOT
- Dit onderwerp bevat 4,480 reacties, 615 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 januari 2023om 20:44 door Corsaliefhebber.
-
AuteurBerichten
-
1 januari 2007 om 14:59 #18185473
klopt dat is hem ik wist dat ik hem ergens eerder op het forum had gezien maar dat is hem dus
4 januari 2007 om 16:27 #18185474in r,dam zuid in de zenostraat een mooie uitgebouwde kadett gsi lijkt redelijk op de kadett gsi van andre botter :thumbup
tevens heb ik in mijn wijk het oude noorden een gele kadett gsi met irmscher uitbouw gespot met zo,n multivlaai taartschep achterop :o:o5 januari 2007 om 14:58 #18185475Ik was afgelopen zaterdag in almelo
en zag deze kadett gsi staan,
iemand van hier??
want we gingen deze calibra bekijken
**ik bied niks te koop aan, maar laat alleen even de foto’s zien**
en vandaag 06-01-2007
een zwarte kadett gsi met irmsher ombouw en irmscher letters op de voorraam gespot in wezzep:thumbup
7 januari 2007 om 17:13 #18185476Mooie Calibra:thumbup
7 januari 2007 om 22:20 #18185477Origineel gepost door DKadett
Mooie Calibra:thumbuphaha dat zeker
maar we hebben hem niet meegenomen…
8 januari 2007 om 09:54 #18185478Origineel gepost door Gsifreak
en vandaag 06-01-2007
een zwarte kadett gsi met irmsher ombouw en irmscher letters op de voorraam gespot in wezzep:thumbup
die zie ik elke dag staan haha :D… jongen/meisje woont vlakbij de snelweg en daar kom ik elke ochtend langs…
9 januari 2007 om 15:51 #18185479bij het rijnstate ziekenhuis arnhem
een gele B coupe,
stond iets van mees of iets achter op9 januari 2007 om 17:22 #18185480Gister gespot op het velperbroek circuit rond 8:10
Knalroze C kadett coupe:cool:
10 januari 2007 om 06:55 #18185481Origineel gepost door Laue
Gister gespot op het velperbroek circuit rond 8:10Knalroze C kadett coupe:cool:
Die 16 klepper van marktplaats zeker?, echt zonde van de kleur, anders was ie hem allang kwijt geweest denk ik.
10 januari 2007 om 18:23 #18185482gespot op MP witte c kadett station van een forumlid met grote voorschade:cry
hoop dat deze nog opgeknapt word.:(
weet iemand wat hier mee gebeurt is lijkt dat die ergens achterop is geknalt.:o:(10 januari 2007 om 18:23 #18185483gespot op MP witte c kadett station van een forumlid met grote voorschade:cry
weet iemand wat hier mee gebeurt is lijkt dat die ergens achterop is geknalt.:o:(10 januari 2007 om 18:23 #18185484gespot op MP witte c kadett station van een forumlid met grote voorschade:cry
weet iemand wat hier mee gebeurt is lijkt dat die ergens achterop is geknalt.:o:(10 januari 2007 om 20:15 #18185485Tja…
Helaas…
Kadettje is bij het invoegen op de snelweg uit de bocht gevlogen en frontaal in de middenvangrail geknald.
Kadettje was alleen sinds vijf minuten niet meer van Forumlid, maar de nieuwe eigenaar was er net mee naar huis toe.
Helaas is dit een zeer gevaarlijke bocht in de toerit naar de snelweg. Er is daar iets mis met het wegdek. De toerit loopt in een scherpe bocht over een viaduct, waarvan er iets mis is met de voeg. Op de bewuste dag zijn er daar minstens 5 auto’s de bocht uitgevlogen, waarvan 4 met aanzienlijke tot zeer ernstige schade. En ook splinternieuwe auto’s.
Heb uiteraard wat foto’s gemaakt, maar gelukkig heb ik nog heel wat meer foto’s gemaakt toen ie nog wel heel was. T blijft triest, hoop dat degene die hem koopt er weer wat van kan maken. Ik heb de auto alleen gezien en bekeken, zoals ie ook op de foto op marktplaats staat. Als je er lol in hebt is ie denk ik nog wel te redden.
Heb de auto niet verkocht omdat t een slechte auto was. De enigste reden is omdat ik het sedan-model gewoon leuker vind. Daar had ik een mooie van gevonden, en daarom mocht de station weg.Groeten, MArk
10 januari 2007 om 21:46 #18185486Origineel gepost door Kadett C
Tja…Helaas…
Kadettje is bij het invoegen op de snelweg uit de bocht gevlogen en frontaal in de middenvangrail geknald.
Kadettje was alleen sinds vijf minuten niet meer van Forumlid, maar de nieuwe eigenaar was er net mee naar huis toe.
Helaas is dit een zeer gevaarlijke bocht in de toerit naar de snelweg. Er is daar iets mis met het wegdek. De toerit loopt in een scherpe bocht over een viaduct, waarvan er iets mis is met de voeg. Op de bewuste dag zijn er daar minstens 5 auto’s de bocht uitgevlogen, waarvan 4 met aanzienlijke tot zeer ernstige schade. En ook splinternieuwe auto’s.
Heb uiteraard wat foto’s gemaakt, maar gelukkig heb ik nog heel wat meer foto’s gemaakt toen ie nog wel heel was. T blijft triest, hoop dat degene die hem koopt er weer wat van kan maken. Ik heb de auto alleen gezien en bekeken, zoals ie ook op de foto op marktplaats staat. Als je er lol in hebt is ie denk ik nog wel te redden.
Heb de auto niet verkocht omdat t een slechte auto was. De enigste reden is omdat ik het sedan-model gewoon leuker vind. Daar had ik een mooie van gevonden, en daarom mocht de station weg.Groeten, MArk
Schade is in werkelijkheid groter dan je op de foto kunt zien; zoals het binnenscherm rechts is echt ver opgedrukt, rechterportier zit tegen het achterscherm aan en heeft een vouw aan de voorzijde (wil maar 15cm los), a-stijlbakjes en bovenzijde a-stijlen uitgescheurd (gedeeltelijk door roest) zowel links als rechts, motor staat achterover (dus misschien schade aan aandrijflijn ?!?), linkerzijde heeft schampschade (vooral achterscherm) en ook de linkerdorpel heeft wat roestschade…
Verder nog wel wat meer details bekend, heb hem bekeken gisteravond en een bod achtergelaten … :hmmz
Ik hoor het wel, weet dan alleen nog niet wat ik ermee zal doen; ik heb nog een nieuw compleet front liggen en ook wel bruikbare voorschermen, koplampen, grill, knipperlichten… moet dan alleen een motorkap, radiateur, koelvin (of compl. waterpomp) en een setje achterlichten kopen en vreselijk veel richt- en uitdeukwerk verrichten … ;):cry
Wie weet …. ik nog niet …:angel
Mvg Erik
11 januari 2007 om 09:53 #1818548705:30 uur. terugweg van Harderwijk…tussen ongeveer Putten en Nijkerk …..Kadett Gsi , kenteken eindigend op XJ, soortgelijke kleur a la Botter. wij reden in een 407 zo’n 240….en dat kadettje …….ongeveer 270 – 280 ???? en nam de afslag richting Bussum na een tijdje …weet niet of het iemand van hier is ….maar “doe de volgende keer je verlichting aan “!!!!
11 januari 2007 om 10:04 #18185488Goh dat is wel een hele snelle:D
11 januari 2007 om 12:53 #18185489Origineel gepost door Pablo
Origineel gepost door Laue
Die 16 klepper van marktplaats zeker?, echt zonde van de kleur, anders was ie hem allang kwijt geweest denk ik.
Nee andere kleur roze, echt roze.
Vandaag gespot.
VELP bij de bakkerij hilvers/coop supermarkt. dicht bij het titus college
bourdeaux rode Opel C kadett coupe C2 met LEXMAUL bodykit en zwarte ENGELMANN spiegels
strax pauze, even van dichtbij bekijken als hij er nog staat:cool:
11 januari 2007 om 14:07 #18185490Origineel gepost door Ronaldo
05:30 uur. terugweg van Harderwijk…tussen ongeveer Putten en Nijkerk …..Kadett Gsi , kenteken eindigend op XJ, soortgelijke kleur a la Botter. wij reden in een 407 zo’n 240….en dat kadettje …….ongeveer 270 – 280 ???? en nam de afslag richting Bussum na een tijdje …weet niet of het iemand van hier is ….maar “doe de volgende keer je verlichting aan “!!!!turbo blok zo te horen?
11 januari 2007 om 14:30 #18185491Origineel gepost door Laue
Origineel gepost door Pablo
Vandaag gespot.
bourdeaux rode Opel C kadett coupe C2 met LEXMAUL bodykit en zwarte ENGELMANN spiegels
Yep, mooi wagentje!
OPNIEUW een kadett c coupe gespot, bij mijn school ( titus college)
Blauwe c1 coupe, zag er vrij standaard uit.
3 c kadett’s gespot in 2 dagen tijd:o
VELP city of the c kadett’s:D11 januari 2007 om 14:34 #18185492Origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
Origineel gepost door Ronaldo
05:30 uur. terugweg van Harderwijk…tussen ongeveer Putten en Nijkerk …..Kadett Gsi , kenteken eindigend op XJ, soortgelijke kleur a la Botter. wij reden in een 407 zo’n 240….en dat kadettje …….ongeveer 270 – 280 ???? en nam de afslag richting Bussum na een tijdje …weet niet of het iemand van hier is ….maar “doe de volgende keer je verlichting aan “!!!!turbo blok zo te horen?
:hmmz we hebben onze twijfels erover punt 1 omdat we geen afblaas geluid hoorden toen hij terug schakelde bij het passeren en punt 2 omdat er een te zwaar geluid uit de auto kwam…maar tegewoordig weet je het maar nooit..;)
11 januari 2007 om 15:36 #18185493Origineel gepost door Ronaldo
05:30 uur. terugweg van Harderwijk…tussen ongeveer Putten en Nijkerk …..Kadett Gsi , kenteken eindigend op XJ, soortgelijke kleur a la Botter. wij reden in een 407 zo’n 240….en dat kadettje …….ongeveer 270 – 280 ???? en nam de afslag richting Bussum na een tijdje …weet niet of het iemand van hier is ….maar “doe de volgende keer je verlichting aan “!!!!Wel heel sterk verhaal:hmmz
11 januari 2007 om 18:13 #18185494Origineel gepost door Laue
Origineel gepost door Pablo
Vandaag gespot.
die ken ik volgensmij.is er een met 15 inc velgen en op lpg lopend.heeft laatst te koop gestaan
12 januari 2007 om 07:15 #18185495Woensdag een dagje naar den haag geweest en zag daar in de tram richting scheveningen steeds een blauwe C coupe rijden met voor en achter spatbordverbreders erop en verder zag hij er goed uit. geen aparte wielen eronder volgens mij.
Iemand van hier??12 januari 2007 om 09:33 #18185496Origineel gepost door Ronaldo
Origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
Origineel gepost door Ronaldo
:hmmz we hebben onze twijfels erover punt 1 omdat we geen afblaas geluid hoorden toen hij terug schakelde bij het passeren en punt 2 omdat er een te zwaar geluid uit de auto kwam…maar tegewoordig weet je het maar nooit..;)
deze vind ik erg geinig, komt met 270 voorbij en schakeld nog even terug. dan vliegen de bak tandwielen je om de oren man :sleeping
12 januari 2007 om 09:35 #181854976 of 7 bak?
ik denk dat hij terug schakelde bij de afrit?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.