Opel Kadett Coupe audio inbouwen

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Opel Kadett Coupe audio inbouwen

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    MeMark
    Deelnemer

Beste forumleden,

Ik vroeg me een beetje af hoe jullie de speakers weggewerkt hadden in jullie Coupeetjes.. zelf heb ik nu twee lelijke boksen op de hoedenplank staan en omdat de speakers ovaal zijn, zijn ze denk ik lastig weg te werken in de hoedenplank.

Hoe hebben jullie dit opgelost? En zouden jullie misschien wat foto’s kunnen posten.

Bij voorbaat dank!

2000
      Moderator

Mijn hoedenplank heeft de vorige eigenaar (op een zeer trieste wijze) al op “maat” gemaakt. Maar daar heb ik bovenop een mdf plank, met daarin verzonken een 16,5 cm composetje. In de kofferbak een actieve subwoofer van jbl, ben er tevreden mee

Basgsi
        Deelnemer

Bij mij was de binnenkant niet mooi meegespoten, dus met wat houd en vloerbedekking opgelost. In de hoedenplank 2 gaten gezaagd en ovaaltjes erin gemaak zie foto’s:

lastig te zien maar op deze foto kun je een beetje zien hoe de ovaaltjes erin zaten gemaakt.

Black_Commo
          Deelnemer

erg mooi geworden die kofferbak :thumbup
            waar heb je die bekleding vandaan?
            alleen jammer dat je reservewiel nu niet meer in je kofferbak past, zullen je passagiers wel niet zo prettig vinden :P

Basgsi
            Deelnemer

bekleding kun je gewoon bij audio-speciaal-zaak halen in verschillende kleuren.

Ik reed er alleen naar meetings mee en af en toe met mooi weer. 1 passagier mocht mee meer niet haha dus geen last van reservewiel.
              Wilde deze wel in de kofferbak integreren maar werd erg lastig.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.