Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › Opel Insignia IntelliLink App Store ????
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 januari 2014 om 22:02 #17263766
Net als veel mensen ben ik toch enigszins teleurgesteld in het IntelliLink systeem van de Opel Insignia. Met veel marketing is aangekondigd dat er allerlei App koppelingen via de telefoon mogelijk waren. Tot op heden kan niemand mij vertellen wanner deze App Store nu beschikbaar komt.
Via internet staat er een statement van Opel dat deze in 2014 beschikbaar komt. Is wel erg rekbaar een heel jaar.
http://media.gm.com/content/media/be/nl/opel/news.detail.print.html/content/Pages/news/be/nl/2013/opel/09-05-mobile-apps-update-infotainment.htmlOnderstaande site geeft enkele voorbeelden.
http://www.gpsbusinessnews.com/IAA-Opel-Shows-IntelliLink-App-Platform-on-New-Insignia_a4409.htmlVerder zie ik op de filmpjes een Apps symbool dit symbool wordt ook genoemd in de handleiding. Ik kan dit echter nergens in het systeem vinden.
Zijn er mensen die hier al meer van weten?.19 januari 2015 om 13:28 #18214459Mooi, laat maar komen zou ik zeggen. Maar wanneer :swear
19 januari 2015 om 13:37 #18214460Volgens geruchten gaat die helemaal niet meer komen.
19 januari 2015 om 14:31 #18214461Gisteren naar het autosalon geweest en daar werd mij als antwoord gegeven van iemand van opel zelf dus niet iemand die ze een spoedcursus auto’s verkopen hebben gegeven.
Dat ze dit opgelost willen hebben, en dat ze er zeker mee bezig zijn. Dus tja afwachten en hopen dat het snel komt.
19 januari 2015 om 14:35 #18214462Laten we het hopen, hopelijk is het opgelost als ze 4G in iedere Opel gaan bouwen dat moet vanaf de zomer stop gaan gebeuren, met 7 Tab’s of telefoons op 1 wifi hotspot in de auto, ben benieuwd
1 maart 2015 om 23:26 #18214463Het is alweer maart….. Beloven is één, nakomen is twee.
Ik ben van mening dat een hoop ons wel beloofd is, echter wanneer dit nu echt uitrolt naar de gebruikers die veels en veel te lang aan het lijntje zijn gehouden vanaf 2014…
Vervelend om te zien dat wel reclame wordt gemaakt met de Corsa waar diverse functionaliteiten gewoon werken…
Enkel woord: Triest.Bij een eventuele keuze nu, waarschijnlijk voor een VW Passat gegaan of een luxueuze Octavia of Suberb. Je kan zeggen één in dozijn, echter eerst goed testen en dan goed product neer zetten bevalt mij beter.
2 maart 2015 om 01:11 #18214464Of een corsa bestellen
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.