Opel Insignia 2014 AGR stoelen en zitcomfort ?

Forumindex Forums Modellen Insignia Opel Insignia 2014 AGR stoelen en zitcomfort ?

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Pieter006

Ik heb het pakket met optie AGR stoelen genomen en kan vanaf nov 2013 tot nu niet de juiste zithouding en instelling vinden. Hebben meer mensen dit probleem?.

Opel folder:
      Daarnaast geniet je van het superieure comfort van meervoudig verstelbare ergonomische comfortstoelen met AGR-certificaat1, zodat je elke dag opnieuw in je
      eigen business-class reist.

Het lijkt wel of de lende steun van de stoel veel te hoog zit en deze op de verkeerde plaats ondersteuning bied. Ik ben zelf met 1,90 niet de kleinste.

koenie
      Deelnemer

Te hoog? in mijn astra had ik telkens het idee dat hij te laag zat, ik gebruikte alleen de bovenste helft van de lendesteun, Je kan altijd nog de bekleding aan de achter zijde van de stoel open ritsen en de luchtgevulde lendesteun hoger of lager tussen de bekleding en het onderstel van de stoel zetten.

Jewan
        Deelnemer

Hoi,

Ook ik heb nu sinds 3 weken een nieuwe insignia.
          Ik heb ook de AGR stoelen, heb deze achteraf laten bekleden met leer.
          Ook ik kon niet de juiste zit positie vinden, kreeg alleen maar rug klachten van deze stoelen.
          Ben terug naar de leerinbouwer geweest, en deze heeft de stoelen aangepast.
          Men heeft op het zitvlak ca twee centimeter meer vulling gelegd, daarna heeft men meer vulling op de rug leuning gedaan.
          Ook de lendesteun verstelling heeft men om hoog geplaatst.

Heb nu de juiste stoelen die ik wilde hebben, ze zitten nu goed.

grtz Jewan

koenie
          Deelnemer

Ken het probleem in mijn vorige astra heb ik de lendesteun ook omhoog gezet.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.