Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › Opel Insignia 2.0T (A20NHT) – Storing onderboost
- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 20 januari 2023om 17:59 door raizo00.
-
AuteurBerichten
-
20 januari 2023 om 16:16 #18505276
Hallo beste Opel-rijders,
Vorig jaar kocht ik mijn droomauto – Opel Insignia, 2009, 2.0T – A20NHT-motor. Ik was verliefd op die auto sinds de dag dat ik mijn rijbewijs kreeg, 4 jaar geleden.
Onlangs moest ik de turbine recyclen. Een paar dagen nadat het was gerecycled, was alles in orde, maar toen kreeg ik snel een servicevoertuig. Ik bracht de auto terug naar de monteur, die eraan werkte, en hij zei dat het misschien de druksensor was. Omdat hij die dag veel werk had, vertelde hij me om met de auto naar huis te gaan en hem een paar dagen later terug te brengen, en zei hij dat ik er ondertussen in moest rijden en kijken of het weer zal gebeuren (nadat hij de fout had gewist en controleer de aansluitingen op de druksensor). Ja, de SVS lichtte een dag of twee op en verdween toen – de auto repareerde zichzelf en hij reed soepel. Tot voor kort, toen Servicewagen Binnenkort weer oplicht.
Ik bracht de auto opnieuw naar de monteur, die een Underboost-fout zag, die is geregistreerd (ik geloof dat het p0299-foutcode was). Ja, maar terwijl ik in de auto reed, repareerde hij zichzelf weer, alleen. Hij wist de code en reed er 2/3 dagen mee om te zien of hij weer opduikt. Het deed het niet…
Ik ben bang dat het over een paar weken weer gaat branden en ik heb geen zin om er elke week mee naar de monteur te rijden…Wat zou het probleem kunnen veroorzaken? Heeft iemand anders dit probleem ervaren?
20 januari 2023 om 17:59 #18505304Hallo beste Opel-rijders,
Vorig jaar kocht ik mijn droomauto – Opel Insignia, 2009, 2.0T – A20NHT-motor. Ik was verliefd op die auto sinds de dag dat ik mijn rijbewijs kreeg, 4 jaar geleden.
Onlangs moest ik de turbine recyclen. Een paar dagen nadat het was gerecycled, was alles in orde, maar toen kreeg ik snel een servicevoertuig. Ik bracht de auto terug naar de monteur, die eraan werkte, en hij zei dat het misschien de druksensor was. Omdat hij die dag veel werk had, vertelde hij me om met de auto naar huis te gaan en hem een paar dagen later terug te brengen, en zei hij dat ik er ondertussen in moest rijden en kijken of het weer zal gebeuren (nadat hij de fout had gewist en controleer de aansluitingen op de druksensor). Ja, de SVS lichtte een dag of twee op en verdween toen – de auto repareerde zichzelf en hij reed soepel. Tot voor kort, toen Servicewagen Binnenkort weer oplicht.
Ik bracht de auto opnieuw naar de monteur, die een Underboost-fout zag, die is geregistreerd (ik geloof dat het p0299-foutcode was). Ja, maar terwijl ik in de auto reed, repareerde hij zichzelf weer, alleen. Hij wist de code en reed er 2/3 dagen mee om te zien of hij weer opduikt. Het deed het niet… https://speedtest.vet/
Ik ben bang dat het over een paar weken weer gaat branden en ik heb geen zin om er elke week mee naar de monteur te rijden…Wat zou het probleem kunnen veroorzaken? Heeft iemand anders dit probleem ervaren?
I got this,…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.