Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › Opel Harlekijn?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 december 2011 om 18:30 #17243979
Een vraagje, velen van jullie zullen de Polo Harlequin van een paar jaar geleden nog wel kennen:
Nu zie ik regelmatig een Opel Agila A die hier hier een beetje van weg heeft, maar dan in twee kleuren: een soort goud/brons (voorschermen en deuren volgens mij) en zilvergrijs (de rest).
Is dit origineel? Een bepaald pakket of uitvoering? Of is de eigenaar gewoon creatief bezig geweest? Ik ging altijd van het laatste uit, tot ik vandaag een Agila zag die er op leek. Het kan dezelfde zijn geweest, maar ik was aan de andere kant van NL en dat zou wel heel toevallig zijn…
6 december 2011 om 18:32 #17955575haha, wat voor kleur zou er op het kentekenbewijs staan ??
Rik :)
6 december 2011 om 18:32 #17955576Ik denk ‘Diverse’ ;)
6 december 2011 om 18:36 #17955577Oh ? Kan dat ook nog of is dat ook een geintje ?
Rik :shock:
6 december 2011 om 18:39 #17955578Volgens mij kun je inderdaad ‘Diverse’ krijgen bij kleuren. Zal eens even zoeken of ik op het internet een kenteken van zo’n Harlequin kan vinden om het eens na te kijken.
6 december 2011 om 18:45 #17955579Stukje gekopieerd van dit forum: http://www.volksforum.com/forum/archive/index.php/t-87035.html
Wat voor kleur staat er op het kenteken van een harlequin?
Waarschijnlijk de kleur van het chassis. de kleur onder de kap en ik de kofferbak. Dat kan dus blauw zijn.
Mijn Passat “harlequin” kreeg bij invoer geel, de kleur van het dak.
Officieel zou er ‘divers’ op je kenteken moeten staan volgens mij :)Dus ‘divers’ is inderdaad mogelijk. Volgens mij heb ik dit voor het eerst gehoord toen de body van één van de buggy’s die ik met wat vrienden bouwde van voor naar achter als regenboog werd gespoten. Helaas geen foto’s van de body meer, wel nog van het (zelf) ingekorte Keverchassis met blok en stoelen :P
6 december 2011 om 18:55 #17955580Bij ons in het dorp rijd er ook een agila rond met de kleurencombinatie brons/grijs.
Dus zal wel een bepaald model zijn.
6 december 2011 om 18:59 #17955581Zo te zien komen we niet uit hetzelfde dorp ;) dus dat zal dan inderdaad wel zo zijn. Ben wel benieuwd wat voor optie/editie dit dan was. Als ik op google zoek op ‘Twotone Opel Agila’ komt er wel bij te staan dat het een Njoy is, maar dat is volgens mij toch alleen de uitrusting en niet dat tweekleurige plaatwerk.
Je hebt ook een Astra Enjoy enzo.6 december 2011 om 19:08 #17955582Agila “Njoy” – New Design Edition Of Opel’s Best-Selling Microvan
Complete Agila range now with standard Active Head Restraints and side airbags
Rüsselsheim – Europe’s best-selling microvan, the Opel Agila, is now available in a special, top-of-the-range design edition called “Njoy”. The stylish, well equipped Agila Njoy features a unique, two-tone paint finish in “Aztec Gold” and “Star Silver” with interior design cues to match. Details such as alloy wheels, chrome trim and aluminum decor on the central console add to the Agila Njoy’s quality finish. This new top model in the Agila line-up targets younger customers and is powered by a lively 55 kW/75 hp 1.2-liter, 16V, ECOTEC engine.
Het is dus een speciale editie, waarmee ze een jonger publiek wilden trekken :hmmz
6 december 2011 om 19:20 #17955583Jep is orgineel zilver/brons agila.. en blauw/zilver
hier wat infoZoals je ziet is ook het achterste achter zij ruitje in kleur…
http://www.autozine.nl/nieuws/nieuws_archief.php?nk=409″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Staat als grijs op kenteken..
Zie ook in blauw zilver (staat overigens gewoon als blauw op kenteken)
Vreemd bij de een gebruiken ze draaiende delen als kenteken kleur en de ander adere vaste delen..
En deze lijkt wel grijs/zilver
http://www.opelz-blog.de/tag/agila-a-njoy/” onclick=”window.open(this.href);return false;
6 december 2011 om 19:37 #17955584Ook hier nu en dan gespot :thumb
6 december 2011 om 19:59 #17955585Oef, dat interieur van die goud/zilveren is niet echt mijn ding…
Niemand op het forum heeft zo’n wagen volgens mij. Zo’n blauw/zilveren heb ik nog nooit gezien. En dat laatste ruitje dat dicht zit, was me ook nog niet opgevallen.Bedankt voor de info heren.
6 december 2011 om 20:31 #17955586godnakende die 2de heeft precies wel een opc stuur derin zitte :)
6 december 2011 om 21:19 #17955587Volgens mij was het ook de start van de type/actie naam Njoy bij Opel.
10 december 2011 om 10:14 #17955588harlekijn heeft de kleur op kenteken die de vaste delen hebben, als je er goed naar kijkt zie je dat de vaste delen van de auto dezelfde kleur zijn. (dorpels, dak, achterschermen)
harlekijn is er in 4 basis kleuren, rood, geel, groen en blauw.
waarom weet ik zulke dingen? geen idee :jerry
11 december 2011 om 16:00 #17955589Ik vind trouwens de vergelijking not done
zou me kapot schamen in zo’n clowns vw :jerry
zo’n two tone agila vind ik best grappig11 december 2011 om 16:43 #17955590Vind het niet mooi staan bij de Agila, het is net of die schade heeft gehad en er nieuw plaatwerk is opgezet want nog in de juiste kleur gezet moet worden.
Gerrit ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.