Opel GT verdeler breek steeds Forumindex › Forums › Modellen › Speedster, GT › Opel GT verdeler breek steeds Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 5 juni 2008 om 12:57 #17207141 executeur Lid sinds:24 April 2008 ik heb een motorblok van opel rekord 2.0s in. Alleen zijn de verdeler stok met tandwiel in. Hoe noem je dat? maar er zit de tandwiel aan en breek er makkelijk eraf. (er zit een pin in, die de tandwiel aan de stok vast zit.) Bovendien veert de benzine pomp makkelijk. mijn vraag is, hoe stel ik de verdeler in zonder dat breken. 8 januari 2009 om 13:36 #17411249 Sonador Lid sinds:20 August 2008 Kan je het probleem iets duidelijker formuleren, eventueel met foto’s aangeven wat U bedoeldt? Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen