Opel Grandland ingeruild

Forumindex Forums Modellen Grandland X Opel Grandland ingeruild

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Rob Van Der Voort
    Deelnemer

Helaas moet ik jullie mededelen dat ik mijn opel grandland volgende week zal inruilen. Niet omdat ik ontevreden ben. Ik ben juist enthousiast. Goede serviceverlening (nieuwe distributieriem onder garantievoorwaarden na 5 jaar). Maar de hoofd redenen zijn dat het toch een auto is met Franse auto-onderdelen en slechts 2 jaar garantie.

Het gaat jullie goed met jullie Opel Grandland.

:bye: :bye: :bye: :bye:

Anoniem

En wat ga je dan nu rijden, als je Grandland is ingeruild?

jopsa
        Deelnemer

Beschrijf je dan even uw mening over de ” Franse onderdelen” ?

Anoniem

Het enige positieve van Franse onderdelen, zijn mijns inziens de Michelin Primacy banden onder de Grandland.

jopsa
            Deelnemer

die banden zijn inderdaad een pluspunt.

Als ik de uitspraak van Rob goed interpreteer dan lijkt de Franse “slag” niet echt ok te zijn alhoewel Rob dan meldt niet ontevreden te zijn.

Dat klinkt toch wat contradictorisch denk ik dan.

Misschien toch wat verduidelijken Rob ?

Anoniem

Die Rob schrijft zomaar 3 dingen, die haaks op elkaar staan. Misschien heeft hij niet eens Grandland, en is het gewoon een forum trol. ;-)

Floki
                Deelnemer

Je maakt mij nieuwsgierig, welke 3 dingen?

Trouwens, is het jou ook opgevallen dat het Opel forum wat rustiger is geworden nu enkele forumleden elke negatieve mid-europese GLX link die ze konden vinden inmiddels wel gepost hebben en nu een (zonder in herhaling te treden van eerder geposte links) beetje zonder munitie zijn komen te zitten?

Anoniem

1. Hij spreekt over “helaas”inruilen. 2. Distributieriem onder garantie vervangen na 5 jaar. 3. Teveel Franse onderdelen, en garantie van 2 jaar. Maar dit zijn dingen, die je al weet als je een Opel koopt. De meeste Europese merken geven maar 2 jaar garantie.

Dat het rustiger geworden is op dit forum, ligt volgens mij aan het feit, dat de meeste Grandland rijders, inmiddels zijn afgehaakt, en wat anders rijden. Doordat ik al 3 jaar Volvo rij, draag ik Opel nog steeds een warm hart toe, en ben ik hier ook niet meer zo actief als voorheen. ;-)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.