OPEL DVD100 Navigatie Afgemeld of niet??

Forumindex Forums Modellen Astra OPEL DVD100 Navigatie Afgemeld of niet??

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Demon3
    Deelnemer

Hoe weet ik of de DVD100 Navigatie die ik 2dehands heb gekocht correct is uitgelezen??

Ik heb deze al eens getest in mijn wagen, maar kreeg geen melding of iets dergelijk op het scherm (zit momenteel een BID-scherm icm een CD30MP3)
      En de radio speelde gewoon (cd heb ik nog niet getest).

Anoniem

Als de dvd100 goed is afgemeld. Zou jede dvd100 zo kunnen plaatsten en inleren

Juffer1
        Deelnemer

Werken zal de navigatie dan nog steeds niet gaan doen omdat je een kabel mist in je ISO stekker.

Demon3
          Deelnemer

Ik zal ook nog het juiste scherm en een RGB-kabel nodig hebben.
            En van de extra kabel die moet worden gelegd weet ik ook al, moet dit enkel nog voldoende uitzoeken.

Maar mijn vraag is hoe kan ik zien of de DVD100 correct is uitgelezen??

Juffer1
            Deelnemer

Door je huidige radio uit te leren en de nieuwe proberen in te leren.

Er is geen andere manier om te bekijken of een radio wel of niet is afgemeld.

Demon3
              Deelnemer

@Juffer1 wrote:

Door je huidige radio uit te leren en de nieuwe proberen in te leren.

Er is geen andere manier om te bekijken of een radio wel of niet is afgemeld.

En kan ik dit zelf doen met een OP-com set of is er Tech2 voor nodig?
                En is het dan normaal dat de radio nu al gewoon speelt?
                (gewoon aangesloten, opgezet en hij speelde; meer is er niet getest)

Juffer1
                Deelnemer

Spelen zal ie altijd doen, zelfs als je er alleen 12V op aan sluit.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.