Opel-dealer onderzoek

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Opel-dealer onderzoek

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #18082021
    Ghanz
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 July 2005

      :thumb

      succes verder!

      #18082022
      HvA
        Lid sinds:
        6 December 2012

        Thanks! :D

        #18082023
        Turill
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 September 2012

          Ingevuld, succes met het onderzoek. Ik doe een vergelijkbare opleiding dus steek een handje uit naar m’n lotgenoten :P.

          #18082024
          HvA
            Lid sinds:
            6 December 2012

            Thanks Turill! We hebben ondertussen bijna het benodigde aantal respondenten dus je medewerken betekent heel veel voor ons! Mag ik vragen welke opleiding jij doet?

            Groeten,

            Thies

            #18082025
            TheDutchDuke
              Lid sinds:
              17 August 2012

              Ik heb het onderzoek ook ingevuld.
              Ben het met de meeste reacties hier op het Forum eens dat de merkdealer behoorlijk duur is.
              Daarnaast zijn ze niet bereid om eens iets te doen wat niet standaard voor het model bestemd is.
              Neem b.v.b. dagrijverlichting op de Vectra GTS 2006 monteren, of een MP3 aansluiting realiseren.
              Dit heb ik bij Profile TyreCenter laten doen.
              Omdat er geen goede onafhankelijke garage in de buurt is waar ik met mijn Opel Vectra terecht kan ben ik genoodzaakt naar de Merkdealer te gaan.
              Ik ben overigens wel heel erg tevreden over deze merkdealer (Geene – Wanroij).
              Tevens behoud ik dan de corrosie garantie van Opel intact, voor zover dat iets waard is.
              Ik heb vele merken en soorten auto’s gereden in de 38 jaar dat ik mijn rijbewijs heb.
              Toch kom in meestal terug bij Opel, voel ik me toch best goed bij :agent

              #18082026
              Eddos
                Lid sinds:
                11 December 2012

                Hoe is het afgelopen met jullie onderzoek?

                #18082027
                HvA
                  Lid sinds:
                  6 December 2012

                  Hoi Eddos,

                  We zijn er nog mee bezig. We hebben nu bijna het aantal benodigde enquetes. Pas als we er genoeg hebben kunnen we conclusies gaan trekken. Bedankt voor het vragen!

                  Groeten

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.