Opel dealer / garage in midden Limburg

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Opel dealer / garage in midden Limburg

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Ghostleader1NL

Hoi,

Ik wil mijn OPC die ik onlangs heb mogen ophalen even naar een garage brengen, zowiezo om hem te laten uitlezen en alles controleren en eventueel maken/vervangen.. Dat die weer tip top in orde is voor de zomer.. Nu is de vraag, wie heeft er in midden limburg goede ervaringen/adres met een dealer/garage..

Ik was bij Hekkert in Rmond, maar daar zeiden ze al tegen mij dat ze weinig ervaring hebben met Zafira OPC.. ( komt niet echt professioneel over zeg maar )

Of zijn er hier op het forum nog hobby monteuren in de buurt van Roermond, uiteraard tegen betaling.. :D

Vannos
      Deelnemer

weinig ervaring ? een auto is een auto…. wij nemen alles aan. van roest bakken tot peper dure wagens.
        dan zou ik zeker niet bij hun langs gaan !

Ghostleader1NL

@Vannos wrote:

weinig ervaring ? een auto is een auto…. wij nemen alles aan. van roest bakken tot peper dure wagens.
          dan zou ik zeker niet bij hun langs gaan !

Precies!, mijn bek viel open van verbazing..

ronOPC1
          Deelnemer

Typisch Hekkert………..als je vraagt naar garantie gevallen weten ze ook al niets.
            Volgens mij weten ze daar uberhaupt niets!!!! :jerry

Ghostleader1NL

Dat is niet zo mooi, welke alternatieven zijn er nog? Opel bergsteyn? :hmmz

Tommy666
              Deelnemer

Als je toch richting Maastricht gaat aangezien Bergsteyn volgens mij alleen in Berg en Terblijt ligt, kun je ook in Maastricht zelf gaan bij Garage Terry Beckers.
                Hij heeft ongeveer 20 jaar bij de Opel Dealer zelf gewerkt en heeft ervaring genoeg met Opel en turbo motoren.
                Hij heeft zelf een D-Kadett station met volgens mij ondertussen 300+ PK’s.
                Ik ga zelf voortaan ook voor mijn onderhoud en APK e.d. naar hem toe.
                Zit op de Populierweg 67 in Maastricht.

Ghostleader1NL

Bedankt!

kammers85
                  Deelnemer

en als je in roermond bent kun je anders ook eens langs budel rijden ( dat is dan wel iets verder )
                    maar het zelfde als hierboven

man heeft altijd als hoofdmonteur chef werkplaats in opel garaga geldrop gewerkt maar helaas gesloten
                    man is voor zich zelf begonnen….

vervangt niks als hij twijfelt wil altijd een oorzaak weten niet duur kan savonds terecht en kennis echt veel….!!!

Autobedrijf Feijen
                    Instraat 5b4
                    6021 AC Budel
                    Tel. 0495 593545
                    GSM 06 22228893
                    Fax 0495 497646

( weet niet of ik zo zijn gevens van jullie hier op mag zetten anders verwijder ik het wel ) :hmmz

Ghostleader1NL

Zal hem eens bellen, in Budel ben ik ook zo.. Ik moet namelijk of de klepseals laten vervangen of een andere turbo.. Kan ik beter de expert laten bekijken.. Bedankt!!

duncs

Ik ga altijd naar autocenter mebo (Roggel) is wel een universele garage maar heb nooit klachten gehoord over hun en de prijs vind ik ook meevallen

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.