Opel corsa Stuurbediening met pioneer radio

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel corsa Stuurbediening met pioneer radio

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232604
    opelcorsac2002
      Lid sinds:
      14 March 2012

      Hallo,

      Ik heb sinds Januari mijn eerste auto een opel corso c uit het jaar 2002.
      Ik was opzoek naar een corsa met een cdr2005 radio zodat ik tenminste cd’s kon afspelen. in het begin ging dit prima maar na een tijdje stopte die af en toe en nu doet hij het dus helemaal niet meer. :swear

      Nu zal dit waarschijnlijk een snaartje zijn die moet worden vervangen, maar ik wil eigenlijk graag een radio waarop ik me iphone kan aansluiten, dus was ik aan het kijken naar een Pioneer radio omdat ik op forums al las dat deze nog wel te gebruiken zijn met stuurbediening wat ik ook heel graag wil!

      Nu staan op andere forums wel oplossingen maar allemaal van een tijd geleden en waar de linkjes dus allemaal niet meer werken:(.

      ik heb btw de speakers in de voordeur wel al vervangen voor een andere set omdat de oude uit waren gescheurd.
      http://www.pioneer.eu/nl/products/25/131/201/TS-A1713i/index.html

      Dus nu heb ik een paar vragen:

      Weten jullie nog een goede radio met aux ingang van pioneer?
      kan ik de stuurbediening behouden en ook het display met de info erop rds enz.?
      waar vind ik z’n adapter om de stuurbediening te behouden. (Op de website van pioneer kosten ze 75,00 best duur)

      Mvg, Robin

      #17815253
      opelcorsac2002
        Lid sinds:
        14 March 2012

        Als iemand al een stekker weet die van pioneer naar opel stuurbediening 2002 sport kan dan is dat ook al goed!
        (wel graag een linkje erbij)

        #17815254
        corsakupesh
          Lid sinds:
          29 December 2011

          hmmm… sorry, geen idee
          grt

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.