Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Opel Corsa GESPOT
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 januari 2010 om 11:55 #17314018
origineel gepost door Aapje
origineel gepost door 2e-c14nz
Wow das pas orgineel :P Zeg dan gelijk dat ze der bumpers in moet spuiten met silicone :DWerkt maar voor korte duur.
Heb ergens gelezen dat je kan beter met een verf-afbrander een lichtjes erlangs gaan zodat je de bovenste laag ‘warm maakt’ en daarna weer gelijk laat smelten. Hierdoor kan je de bumper weer als nieuw eruit laten zien…
Maar of ‘t werkt is een 2de, ik moet dit nog gaan proberen op m’n eigen auto’s :P
werkt perfect heb het ook gedaan
maar niet te lang op 1 plek houden anders word het te zwart en lelijk14 januari 2010 om 15:34 #17314019Heb zelf ook heel lang na iedere wasbeurt silicone gebruikt, maar idd het blijft niet lang zitten. Vandaar dat ik ze nu zwart heb gespoten :D
15 januari 2010 om 14:14 #17314020origineel gepost door Xo-C4Rm4nI4C
origineel gepost door Mastah-GSi
origineel gepost door SRLandgraaf
he ja dat is m! hij had volgens mij wintervelgen eropIs van een ex-collega van mij uit Heerlen.
Heb daar 2x een zomer bij AZL gewerkt.En die wintervelgen zijn volgens mij verbrede stalen wielen.
degen die in die mat zwarte corsa rijdt heeft idd bij azl gewerkt..
heb de auto daar vaker gezien…
zie hem ook wel vaker in landgraaf rijden..laatste tijd toen ik bij azl kwam (glazenwasser) heb ik de corsa niet meer gezien geloof ik..
auto is overigens jammer genoeg niet echt heel erg mooi behandeld..
de strakke achterklep tekende al af op de punten waar hij gelast was..maarjah zo voor het snelle oog wel een leuk wagentje :)
Dat kan heel goed kloppen, want hij werkt daar niet meer.
Wat ik het laatste van hem begrepen is dat hij nu bij UWV werkt, maar moet je me even niet op vast pinnen.Hij heeft overigens de achterklep niet gelast maar is, geloof ik, helemaal dichtgeplamuurd.
Datzelfde heeft hij destijds gedaan met kenteken uitsparing aan de voorkant.In ’99 heeft hij de auto nieuw gekocht en heeft alles zelf gedaan. Geschuurd en ik geloof met een Flexa matzwarte verf zelf helemaal gerold. Ik heb de eerste zomer daar de auto 1 keer nog in de originele zilveren kleur gezien.
Jouw Corsa mag er trouwens ook zijn. Heb hem een paar keer bekeken. Geloof 2x op een meet georganiseerd door Bianca en Ivan van OPN (????)
15 januari 2010 om 14:35 #17314021Vandaag rond 07.50 bij de shell in Roosendaal, wederom Custom gespot met z’n daily :D Het blijft echt een vette wagen ook volgens het vrouwtje :D Wow die heeft brede banden der onder liggen zei ze :P :D
17 januari 2010 om 07:29 #17314022:D jij spot mij wel vaak, houd je me in de gaten ;) Thanks man :D velgen en kw set maken de auto hoorzz verder ist een standaard corsa sport.
17 januari 2010 om 10:40 #17314023Ja zo iets :D het blijft er echt super strak uit zien! :angel
19 januari 2010 om 14:30 #17314024uurtje terug , bij de minli wasbox in landgraaf .
wit/bruime A corsa
met 2.0T embleem op de achterklep ?je stond samen met die bora van tuning addiction , ik was die met die witte corsa :)
19 januari 2010 om 16:15 #17314025vanmorgen een Tr bordeauxrood op de oprit van de J f kennedylaan tijd 9.44
19 januari 2010 om 19:10 #17314026ik kwam een corsa a gsi tegen een witte op de a12 richting schevingen einde van de snelweg. zei stond voor stoplicht voor rechtsaf ik in een witte iveco vrachtwagen, was te laat om een foto te maken. was een net ding verlaagd voor de rest standaard wat ik kon zien, mooie zwarte band op de kofferklep, iemand van hier?
19 januari 2010 om 20:34 #17314027vandaag rond 16:50 bij het station van Cuijck een rode corsa b met dikke voor en achterbumper en dacht dat het brock b6 of b18 velgen waren….in elk geval iets in die richting….
zaten 2 jongens in met dacht ik allebei een petje op….
ik reed on een all black corsa B :D:D
deze…….
19 januari 2010 om 23:51 #17314028woow:owat een vette b corsa:wors komje nooit in wijchen :P? en hij is nog niet helemaal zwart hoor :P
20 januari 2010 om 09:10 #17314029dies strak man!:thumbup
21 januari 2010 om 20:53 #17314030AnoniemLid sinds:
1 January 1970Me maatje heeft vandaag Selim gespot @almelo in de buurt van de witte brug rond een uur of half 6.
Hij reed in zn TR en me maat in zn Corsa hatch.
22 januari 2010 om 11:49 #17314031Die ligt er mooi bij:thumbup
22 januari 2010 om 14:13 #17314032Gisteren om 15.10 bij het kruispunt bij de Utopolis in Emmen..
Een zwarte Corsa, zwarte raampies, zwarte velgen met chrome randje..!!!
erg tof ding was het!!! iemand van het forum!?! :Oking:
22 januari 2010 om 18:22 #17314033origineel gepost door michiel026
woow:owat een vette b corsa:wors komje nooit in wijchen :P? en hij is nog niet helemaal zwart hoor :Pkom vrij weinig in wijchen…. maar ik rij er wel eens doorheen als ik richting nijmegen ga…..
en ik weet dat hij nog niet helemaal zwart is maar normaal gesproken zit er grijs lichtmetaal onder (maar die zijn wat beschadigd dus die moeten we nog eens wegbrengen en dan eens kijken wat we met de kleur gaan doen…….)
22 januari 2010 om 20:23 #17314034zie wel is een rode corsa B GSI rijden in zwijndrecht.
netjes verlaagd verder strakke auto.
iemand van hier toevallig woont in de buurt van winkelcentrum oudeland (zwijndrecht) voormoed ik.rij zelf rode corsa B.
iemand??:)greetzz
23 januari 2010 om 09:13 #17314035Gister Highway gespot op de Lasondersingel in Enschede:
23 januari 2010 om 15:17 #17314036origineel gepost door corsaracer
origineel gepost door michiel026
woow:owat een vette b corsa:wors komje nooit in wijchen :P? en hij is nog niet helemaal zwart hoor :Pkom vrij weinig in wijchen…. maar ik rij er wel eens doorheen als ik richting nijmegen ga…..
en ik weet dat hij nog niet helemaal zwart is maar normaal gesproken zit er grijs lichtmetaal onder (maar die zijn wat beschadigd dus die moeten we nog eens wegbrengen en dan eens kijken wat we met de kleur gaan doen…….)
jah de velgen dokter zit dicht bij in uden he :P hebje nergens in de buurt geen meeting of zo ? mss zelfs wel sprinten :agent
24 januari 2010 om 01:03 #17314037origineel gepost door L.O.D
Het zou goed kunnen dat ik dat was ja ;) in mn koekblikkie hehehe ik heb alleen geen zwart haar maar goed wel grappig dat mn (daily) ook gespot wordt.
Altijd wel leuk zon thumbs upOriginally posted by Hacula
Donderdagnacht ergens op de snelweg in de buurt van rosendaal: Zwarte a corsa, ik heb een stukje achter jou gereden. Toen jij uitvoegde ben ik naast je gaan rijden en mijn duim opgestoken, deze werd met een duim en brede glimlach beantwoord waarna je volgas ervandoor ging. Aan de snelheid en geluid te horen waarschijnlijk een 2 liter.
Kenteken SZ-41-**Ha gaaf dat je inderdaad van het forum was haha. Wat voor blok lag daar nou in?
24 januari 2010 om 21:18 #17314038crossagek volgens mij gespot, gister in leeuwarden nabij het station? in de tr?
25 januari 2010 om 07:40 #17314039origineel gepost door Aapje
origineel gepost door 2e-c14nz
Wow das pas orgineel :P Zeg dan gelijk dat ze der bumpers in moet spuiten met silicone :DWerkt maar voor korte duur.
Heb ergens gelezen dat je kan beter met een verf-afbrander een lichtjes erlangs gaan zodat je de bovenste laag ‘warm maakt’ en daarna weer gelijk laat smelten. Hierdoor kan je de bumper weer als nieuw eruit laten zien…
Maar of ‘t werkt is een 2de, ik moet dit nog gaan proberen op m’n eigen auto’s :P
Hallo
Ik heb 13 jaar op een kunstof fabriek gewerkt, kappen vormen, en cnc frezen.
Als we daar beschadigingen hebben op oa (ABS) dan hebben we daar een hete lucht fohen voor.
Die zijn in temp in te stellen, en een verf afbrander niet, maar het werkt prima, je moet de afbrander alleen continu heen en weer bewegen, dit te voorkoming van schroeiplekken.Ook heb ik toen oa de D en E kadett nog nieuw waren in een garage gewerkt.
In die tijd heeft mijn werkgever me dat eens voor gedaan met de verfbrander, en dat wou prima.
Wel grappig dat ik het jaren later tegen kwam in de fabriek, maar het werkt dus prima.mvg Roel
27 januari 2010 om 20:57 #17314040Rode Corsa B met enkele tuningdelen gespot in Venray omstreeks 17:00 op de kruising van de Patersstraat (sloeg tegenover de cafetaria rechtsaf richting gokhal en centrum) en korte tijd daarvoor een licht blauwe of grijze Corsa C met dikke achterbumper en standaard iel uitlaatpotje op de oostelijke rotonde van de Noordsingel.
29 januari 2010 om 09:11 #17314041Gisteren middag bij de bcc/kfc/roc in middelburg, een gif groene b met dito velgen. Niet echt mijn smaak, maar opzich zag het er wel grappig uit. IEmand van hier??
29 januari 2010 om 14:17 #17314042vandaag, Highway die geparkeerd stond op de Lassondersingel te Enschede :thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.