Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Opel Corsa GESPOT
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 oktober 2006 om 14:54 #17311940
Vandaag gespot rode corsa A zonder achternummer plaat, gat in de deur (bestuurders kant)…
Gespot tussen veenendaal / ede (snelweg)
Iemand van hier?
Zoja, tijd om is wat aan je auto te doen…
31 oktober 2006 om 15:43 #17311941gat in de deur is haast standaard by een a corsa hoor:D
1 november 2006 om 13:12 #17311942Ow :D dus geen goed kenmerk :P
3 november 2006 om 12:07 #17311943Klinkt als mijn auto, alleen heb ik wel een nummer plaat:D Vanaf vandaag ben ik makkelijker te herkennen trouwens…Als je een rode corsa ziet, met een HELE GROTE SPOILER op het dak:p dan ben ik het! haha!
3 november 2006 om 12:15 #17311944Een metallic blauw/grijse Corsa C, echt een HELE mooie bak, spoiler, skirts, bumpers, custom backlights, verlaagd, mooie dubbele einddempers, gezien bij de loodsen van Aktief Car Management in Hoogland(Amersfoort). Schijnt een medewerker van ACM te zijn. Collega zei dat de audioinstallatie helemaaaaal te gek voor woorden was…:thumbup:thumbup:thumbupToevallig ook iemand van hier?
(ik werk als hiker voor ACM, vandaar dat ik er regelmatig kom, die auto staat er bijna elke dag)
Groet Marck
4 november 2006 om 19:44 #17311945Vanmiddag rond 14.00 uur op de Keizersgracht in Ehv een B gsi grijs met voorbumper standaart gsi achter riegerbumperdiffusor met standaart 5 spaaks velgen en een enkele ronde demper dacht 60 mm.Kenteken HJ-BN-??
en een tijd geleden gezien een a corsa rood met een dikke voorbumper wit en achter ook een witte bumper met daar in de text CORSA deze reed op de JF Kennedylaan ri A50
4 november 2006 om 20:57 #17311946en een tijd geleden gezien een a corsa rood met een dikke voorbumper wit en achter ook een witte bumper met daar in de text CORSA deze reed op de JF Kennedylaan ri A50 [/quote]
die heb ik ook al een paar keer zien rijden in de stad :hmmz
6 november 2006 om 17:15 #17311947vandaag bij de opel dealer in zeewolde rond 1 uur, zwarte corsa B GSI aardig verlaagt en brede velgjes eronder. Iemand van hier??
6 november 2006 om 18:25 #17311948Origineel gepost door Nick-GSI
vandaag bij de opel dealer in zeewolde rond 1 uur, zwarte corsa B GSI aardig verlaagt en brede velgjes eronder. Iemand van hier??Ja dat was ik dus :) ff nieuwe matten set gehaald voor een aardig prijsje! zijn zeker nette matten veel mooiere en betere dan die ik had!
7 november 2006 om 17:17 #17311949Originally posted by Marckiej
Een metallic blauw/grijse Corsa C, echt een HELE mooie bak, spoiler, skirts, bumpers, custom backlights, verlaagd, mooie dubbele einddempers, gezien bij de loodsen van Aktief Car Management in Hoogland(Amersfoort). Schijnt een medewerker van ACM te zijn. Collega zei dat de audioinstallatie helemaaaaal te gek voor woorden was…:thumbup:thumbup:thumbupToevallig ook iemand van hier?(ik werk als hiker voor ACM, vandaar dat ik er regelmatig kom, die auto staat er bijna elke dag)
Groet Marck
Heej marck ik heb daar ook gewerkt :P Die auto is van Johan, mooi dingetje inderdaad. Hij is alleen niet aktief op het forum hier. Hij is autopoetser daar. Dus als je dr weer eens komt moet je even naar de poetshal lopen ;)
EDIT: kheb hem ff gebeld dat ie zich maar eens moet aanmelden hier :vertag zou die doen :thumbup
7 november 2006 om 22:56 #17311950Origineel gepost door Marckiej
Een metallic blauw/grijse Corsa C, echt een HELE mooie bak, spoiler, skirts, bumpers, custom backlights, verlaagd, mooie dubbele einddempers, gezien bij de loodsen van Aktief Car Management in Hoogland(Amersfoort). Schijnt een medewerker van ACM te zijn. Collega zei dat de audioinstallatie helemaaaaal te gek voor woorden was…:thumbup:thumbup:thumbupToevallig ook iemand van hier?(ik werk als hiker voor ACM, vandaar dat ik er regelmatig kom, die auto staat er bijna elke dag)
Groet Marck
hey Marck sinds vandaag aangemeld omdat ik hoorde dat je me auto had gespot en op het opel forum had gepost
als je nog eens een keer in de buurt bent kom dan effe gezellig een praatje maken!!!!!!!8 november 2006 om 16:30 #17311951Originally posted by corsajohan
Origineel gepost door Marckiej
Groet Marck
hey Marck sinds vandaag aangemeld omdat ik hoorde dat je me auto had gespot en op het opel forum had gepost
als je nog eens een keer in de buurt bent kom dan effe gezellig een praatje maken!!!!!!!en wie mag jij zijn dan? :jerry heej jo, maak ff een voorstel topic aan en plaats ff een zooitje fotos van je auto. Zijn ze gek op hier :vertag:kewlpics
Kzie je vd week wel weer! :thumbup8 november 2006 om 20:15 #17311952Gisteren Schaap meerdere keren gespot in Rotterdam bij de grote weg langs de keileweg, kan ff niet op de naam komen.
Ik reed daar rond met de trekker + kieper
8 november 2006 om 22:09 #17311953rotterdamsedijk of vierhavenstraat/westzeedijk :)
er reden erg veel trekkers rond dus geen idee welke jij was :)
8 november 2006 om 23:54 #17311954op de a2 een uur of 1.5 terug een blauwige corsa b met plamuur bumpers.
en een huge sticker op de achterruit.
k seinde nog met de vrachtwagen.
ojah hij had lexus lichten24 november 2006 om 16:31 #17311955net rond 17:00 oprit spaansepolder richting schiedam/vlaardingen een grijze b gsi met wat aanpassingen.. gespot.. reed voor de m5 die ik aan t plagen was :D
25 november 2006 om 17:34 #17311956Origineel gepost door 8klepper
op de a2 een uur of 1.5 terug een blauwige corsa b met plamuur bumpers.
en een huge sticker op de achterruit.
k seinde nog met de vrachtwagen.
ojah hij had lexus lichtenIk had om 12 uur ‘s middags een seinende vrachtauto achter me. Maar zal jij niet geweest zijn aan het tijdstip te zien :P Heb ook geen sticker op de achterruit en geen lexus achterlichten ;)
30 november 2006 om 16:07 #17311957Ik heb gister een champage kleurig totaal standaard uitziende corsa A gespot waar een leuk geluidje uit kwam. Eigelijk werd ik gespot want ik stond op schiphol bij een bez. pomp me ruiten ff schoon te maken toen ik achter me opeen een getuter hoor en een gozer in een corsa zie die ff extra gas gaf toen ik terug keek. Denk dat het iemand van het forum hier is omdat hij mij blijkbaar herkende.
Misschien een bekende van hier???
Was echt een totaal standaard uitziende champagne kleurige Corsa A. Ik de gouwigheid zag ik eigelijk nie of het een A1 of A2 was:hmmz Kwam wel een lekker geluidje uit:P
30 november 2006 om 19:04 #17311958Vandaag nette Corsa B gespot tussen de Afslag Steenwijk Noord en het industrieterrein Groot Verlaat Steenwijk.
Kwam de Corsa rond 15.30 tegen .
De Corsa was voorzien van boze blik motorkap en
nette achterspoiler. Kleur Donkergroen .2 december 2006 om 13:57 #17311959haalde vanmiddag bij meppel op de A32 een zwarte corsa in.. lexuslook achterlichtjes geblindeerde achterraampjes
zag er best wijs uit
ben op de a 28 toen wat langzamer gaan rijden en toen ik bij de lichtmis de afslag nam haalde de corsa mij weer in
kenteken: NF-SB-22
iemand van hier ??3 december 2006 om 19:10 #17311960Origineel gepost door love2xlr8
Ik heb gister een champage kleurig totaal standaard uitziende corsa A gespot waar een leuk geluidje uit kwam. Eigelijk werd ik gespot want ik stond op schiphol bij een bez. pomp me ruiten ff schoon te maken toen ik achter me opeen een getuter hoor en een gozer in een corsa zie die ff extra gas gaf toen ik terug keek. Denk dat het iemand van het forum hier is omdat hij mij blijkbaar herkende.Misschien een bekende van hier???
Was echt een totaal standaard uitziende champagne kleurige Corsa A. Ik de gouwigheid zag ik eigelijk nie of het een A1 of A2 was:hmmz Kwam wel een lekker geluidje uit:P
Dat was ikke :jerry
4 december 2006 om 09:39 #17311961vandaag om half 11 in arnhem een geel/groene corsa B 3 deurs met geblindeerde raampjes en leuke velgjes
je reed van lange water naar de lange wal kenteken rp-rj-??
ik reed in een blauwe vectra station met een grote triumph sticker achterop:D
5 december 2006 om 22:32 #17311962Vandaag rond 16.10u, bij industrieterein Groot Verlaat in Steenwijk kwam ik een verlaagde uitgebouwde oranje/bruine?? (was al schemerig) Corsa tegen.
Zag er goed uit!:thumbup
Ook iemand van hier??
Ik kwam tegemoet in een donkerblauwe Vectra A V6.
6 december 2006 om 16:11 #17311963Een zwarte corsa B uit varsseveld, niet zo heel veel gezien behalve soort van magnum uitlaat en gsi bumper.. iemand van hier?
10 december 2006 om 14:08 #17311964kwam gister op de A12 vlak bij de grensovergang naar duitsland een 5 deurs corsa tegen. Ik heb nog met je gesproken op de meeting. Ik weet niet of je mij nog gezien hebt.
ff voor de duidelijkheid, paars/blauwe met hele mooie blanke lak, airride, alles strak en glinsterende ramen. zit hier ook op het forum.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.