Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Opel Corsa GESPOT
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 november 2010 om 21:16 #17314648
77-HS corsa C zwart 16 inch 5 spaaks velgen met rode bies….en irmsherlip Jf kennedylaan. 11.00 uur
Gisteren26 november 2010 om 11:15 #17314649Blauwe Corsa B gsi. Zwart zilveren velgen, 2x gsi logo aan de voorkant. Ovale einddemper, geparkeerd in de parkeergarage onder werktuigbouwkunden op de HAN. Toevallig iemand van hier?
Want is leuk bakkie om te zien:)Mijn corsa staat er trouwens naast, kon jammer genoeg geen foto nemen:hmmz
26 november 2010 om 12:26 #17314650Heb volgens mij freek vanochtend gespot in Velp :)
28 november 2010 om 12:30 #17314652Quote:origineel gepost door corsageak
hier nog ff een fototje van de gespotte B corsa van jeroen:thumbupUploaded with ImageShack.us
ziet iemand deze corsa weleens rijden? ben benieuwd hoe die er namelijk nog uitziet?
heb gehoord dat die flink is toegetakeld?:o29 november 2010 om 21:34 #17314653Die heb ik toevallig vorigeweek nog zien rijden op de brienenoord brug richting kapelle a/d ijsel
30 november 2010 om 20:53 #17314654origineel gepost door lambo452
vrijdag avond in de buurt van brunssum een donkere corsa B met brede wieltjes eronder en smoke achterlichten met WITTE lampjes …zag er leuk en netjes uit.. ik reed in de corsa B met daylines een poos achter jou nadat je me als een bezetene inhaalde :O:O
1 december 2010 om 00:36 #17314655vandaag nick gespot met een knal oranje b corsa, kwam m tegen bij albeda college in ridderkerk toen ik me vriendin op ging halen:p iig dikke plus voor die strakke corsa:thumbup
1 december 2010 om 21:46 #17314656origineel gepost door jeroen88
origineel gepost door corsageak
hier nog ff een fototje van de gespotte B corsa van jeroen:thumbupUploaded with ImageShack.us
ziet iemand deze corsa weleens rijden? ben benieuwd hoe die er namelijk nog uitziet?
heb gehoord dat die flink is toegetakeld?:ohee jeroen,
k zag m toevallig vanmiddag weer bij V.D. Krans staan. hij ziet er nogsteeds het zelfde uit aan de buitenkant dan.. :P
greetzz
2 december 2010 om 06:29 #17314657Tijdje gelden een a corsa donker blauw verlaagd met stalen grijze standaart velgen .. en achter 2 platte langwerpige einddempers….. bij de stads schouwburg ging rechts af ri leenderweg en aalsterweg.. tijd 16.00 uur kenteken PT-79
2 december 2010 om 12:41 #17314658En straks een corsa b gsi gezien op de A67 tussen de Hogt en het viaduct van de oprit naar Eersel/Valkenswaard
tijd rond 9.15 uur2 december 2010 om 18:22 #17314659Zostraks, rond 18:45 op de Kranenburgweg richting het stoplicht bij het Esso tankstation aan de Ceintuurbaan in Zwolle.
Donkerkleurige (waarschijnlijk zwarte) Corsa B, kenteken PFGLxx met een dikke DTM pijp er onder en een 16v badge. Meer kon ik niet zien, maar het blijkt een GSi X16XE te zijn.
Bouwjaar waarschijnlijk 1995 of 1996 (m’n din heeft een iets later kenteken en haar Corsa is van 96).2 december 2010 om 21:19 #17314660Deze morgen een proper corsatje A gezien aan de afrit in Oss reed precies een jonge hinde mee:wors
2 december 2010 om 23:16 #17314661Gisterenavond bij het station Eindhoven een paarse B, niet echt veel veranderd volgens mij maar ik spotte wel redelijk brede toyo proxes bandjes.
je dropte een vrouwtje af op het station, ik reed in een zilveren B eerst achter je en toen ik mijn klasgenoot af had gezet zat je achter me en ging je rechts bij het kruispunt bij de kennedylaan.3 december 2010 om 19:34 #17314662origineel gepost door eijndeloos
origineel gepost door mattemaker
origineel gepost door lambo452
oke…. dan woon je niet eens zo gek ver van mij af:Den houd je m std of wolf in schaapskleding??
wolf in schaapskleding..c20xe :jerry met een paar ‘kleine’ aanpassingen.. ik moest er 15inch onderzetten en een schoefset.. anders was er niet normaal mee terijden..
is gewoon rood/roze (lang niet gepoetst) met zwarte bumpers.. smoke achterlichten. en smoke koplampen..nu ff chrome angeleyes ivm apk .. moet ze nog terug zetten..waaro ergens wonen jullie dan?
ken geen van beide auto’s en woon op nog geen 600 meter van het julianapark vandaan :Phahaha jij woont langs de voetbalvelden… king::hmmz mijn ouders wonen (schuin) aan de overkant van je.. dus ik scheur regelmatig over de laan… openlucht filter.. originele uitlaat met een los tussenschot..(kl*te herrie)
waar ik woon… vanuit jou .. rotonde rechtdoor(gaat niet) 2e straat links.. nr 8 (kant van straatweg).. :jerry4 december 2010 om 19:43 #17314664origineel gepost door mattemaker
origineel gepost door eijndeloos
oke…. dan woon je niet eens zo gek ver van mij af:Den houd je m std of wolf in schaapskleding??
wolf in schaapskleding..c20xe :jerry met een paar ‘kleine’ aanpassingen.. ik moest er 15inch onderzetten en een schoefset.. anders was er niet normaal mee terijden..
is gewoon rood/roze (lang niet gepoetst) met zwarte bumpers.. smoke achterlichten. en smoke koplampen..nu ff chrome angeleyes ivm apk .. moet ze nog terug zetten..waaro ergens wonen jullie dan?
ken geen van beide auto’s en woon op nog geen 600 meter van het julianapark vandaan :Phahaha jij woont langs de voetbalvelden… king::hmmz mijn ouders wonen (schuin) aan de overkant van je.. dus ik scheur regelmatig over de laan… openlucht filter.. originele uitlaat met een los tussenschot..(kl*te herrie)
waar ik woon… vanuit jou .. rotonde rechtdoor(gaat niet) 2e straat links.. nr 8 (kant van straatweg).. :jerrymjah klopt :P
ok ok…
das inderdaad lekker dichtbij! :P
zal vortaan met beter op letten! :D5 december 2010 om 12:50 #17314665Gisteren rond 15:00,
Kerkrade thv parkeerterrein Plus/Aldi Bleierheide…
Zilver-grijze Corsa B1 GSI met MHW smoke achterlichten, zat bijna links achter op m’n B2:argue
Toen ik m’n auto parkeerde, reed hij driftend:sleeping weg richting Kerkrade-Centrum.5 december 2010 om 15:45 #17314666origineel gepost door mattemaker
waar ik woon… vanuit jou .. rotonde rechtdoor(gaat niet) 2e straat links.. nr 8 (kant van straatweg).. :jerryrijd gij toevallig in een rode? :P
en kwam gij al gummend door de straat rond 16.45? ::P5 december 2010 om 18:57 #17314667vanmiddag rond een uur of 14:45u een grijze Corsa B GSI op de auwemalaan in Leek/Tolbert.
Hij kwam vanuit de nieuwbouw (oostindiê) de rotonde op en toen kwam ik erachteraan vanuit Leek centrum.Ik;blauwe vectra b:P
gr>paul
6 december 2010 om 15:25 #17314668origineel gepost door eijndeloos
waar ik woon… vanuit jou .. rotonde rechtdoor(gaat niet) 2e straat links.. nr 8 (kant van straatweg).. :jerryrijd gij toevallig in een rode? :P
en kwam gij al gummend door de straat rond 16.45? ::P:jerry
6 december 2010 om 15:46 #17314669origineel gepost door funkycorsa
en kwam gij al gummend door de straat rond 16.45? ::P:jerry
oow, whahaha
waarschijnlijk was hij het dus :P6 december 2010 om 16:32 #17314670origineel gepost door eijndeloos
en kwam gij al gummend door de straat rond 16.45? ::P:jerry:jerry:jerry hahaha ja klopt.. was over de laanking:
6 december 2010 om 16:36 #17314671zal me wel vaker horen..:D maar dan moet het niet zo GLAD zijn..
ik zag jou van de week op de straatweg rijden.. nou ja ik hoorde je eerst en toen zag ik je.. thv malabata.. hahahah je had een oldskool hardcore nummer op..:thumbup:wors6 december 2010 om 16:57 #17314672origineel gepost door mattemaker
zal me wel vaker horen..:D maar dan moet het niet zo GLAD zijn..
ik zag jou van de week op de straatweg rijden.. nou ja ik hoorde je eerst en toen zag ik je.. thv malabata.. hahahah je had een oldskool hardcore nummer op..:thumbup:worshahaha…
noujah, gladheid…
volgens mij rookte je banden zelfs!haha… dat zou best eens kunnen… :P
oldskool hardcore is wel leuk :D7 december 2010 om 16:57 #17314673ik zag vandaag zowaar.. een witte(alles meegespoten) corsa b ,compleet met dikke bumpers enz in utrecht.. (oudenoord).. :wtf:o
7 december 2010 om 17:25 #17314674how een witte :thumbup
die zie je niet vaak uitgebouwt
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.