Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Opel Corsa GESPOT
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 oktober 2010 om 19:50 #17314596
origineel gepost door groenetijger
origineel gepost door prayer
danny(?) weer gespot, in de corsa met gele koplampen etc.
nog even gezwaaid, was op de ring eindhoven, ik zat weer in de rekorddoet es een foto, want ik kom regelmatig leuke wagens tegen :P Dan weet ik waar ik wie ik ook moet zwaaien hehe
Ik zie ook regelmatig rekords in Ehv oude witte en vanmiddag een een station oker kleurige oude 45 YA met daar achter een rekord 2.0s bruin 61 TL?
21 oktober 2010 om 15:14 #1731459723 oktober 2010 om 14:09 #17314598ik zie zoveel corsa`s hier in utrecht.. maar volgens mij geen 1 van het forum.. :hmmz
hoooo :sleeping ja ik zie er heeeeel vaak 1.. een groen/zwarte tr.. maar die woont zowat om de hoek bij me….
24 oktober 2010 om 09:10 #17314599@sebastiaancabrionogwatkadett
je zou em wel wilen hebben of niet?:jerry24 oktober 2010 om 09:44 #17314600Hmm ik wordt heel weinig gespot…… :hmmz
Maar ja ik zie anderen ook nooit rijden :(
25 oktober 2010 om 17:18 #17314601origineel gepost door mattemaker
ik zie zoveel corsa`s hier in utrecht.. maar volgens mij geen 1 van het forum.. :hmmzhoooo :sleeping ja ik zie er heeeeel vaak 1.. een groen/zwarte tr.. maar die woont zowat om de hoek bij me….
waar kom je vandaan in utrecht… ik rijdt hier elke dag… woon ook in utrecht… en ik spot bijna nooit een dikke corsa..
alleen maar std dingen of met alleen dikke wieltjes..staat er enkel eentje steeds bij mn oma is een soort koperkleurige die zelf is gespoten en verbleekt is door de zon.. lak ziet er niet uit en een paar deukjes maar verder leuk dingetje om te zien..
28 oktober 2010 om 05:40 #17314603origineel gepost door Corsa_GSi
Hmm ik wordt heel weinig gespot…… :hmmzMaar ja ik zie anderen ook nooit rijden :(
Minder snel rijden? :jerry
28 oktober 2010 om 20:23 #17314604origineel gepost door lambo452
origineel gepost door mattemaker
ik zie zoveel corsa`s hier in utrecht.. maar volgens mij geen 1 van het forum.. :hmmzhoooo :sleeping ja ik zie er heeeeel vaak 1.. een groen/zwarte tr.. maar die woont zowat om de hoek bij me….
waar kom je vandaan in utrecht… ik rijdt hier elke dag… woon ook in utrecht… en ik spot bijna nooit een dikke corsa..
alleen maar std dingen of met alleen dikke wieltjes..staat er enkel eentje steeds bij mn oma is een soort koperkleurige die zelf is gespoten en verbleekt is door de zon.. lak ziet er niet uit en een paar deukjes maar verder leuk dingetje om te zien..
utrecht ??
dan moet je deze ook wellis zien , rij vaak @ overvecht
29 oktober 2010 om 15:53 #17314605Gisteren
Corsa b zilver em lexuslampen,grijze velgen,xenon lampen en sport einddemper…. Piuslaan 17.33JL-VG corsa B zwart achterste 3 ramen geblindeerd Dtm einddemper met een beschaafde sound en meer spaaks velgen net op de mathildelaan ri PSV stadion zaten 2 meiden in en een jongen op de passagiersstoel.
net omstreeks… 17.00 uur
29 oktober 2010 om 16:15 #17314606origineel gepost door Driftkid-angel
origineel gepost door lambo452
utrecht ??
dan moet je deze ook wellis zien , rij vaak @ overvecht
nee nog nooit gezien… ziet er wel netjes uit..
maar ik kom momenteel alleen nog maar vanaf de vleutense weg… en dan door de stad heen naar bunnik…
en anders vanaf de vleutenseweg ri voorthuizen..
moet je maar eens opletten of er een blauwe corsa (momenteel op wintervelgen zoals avatar <—) op de vleutenseweg staat :D maar op de zomer wieltjes ziet ie er zo uit: en meestal nog met een bra over de motorkap
29 oktober 2010 om 18:43 #17314607vanmorgen op de A15 onder rotterdam (afslag rhoon) een donkergroene B. Verlaagd, smoke achterlichten en een hele vette chrome rolkooi….
1 november 2010 om 15:36 #17314608origineel gepost door lambo452
maar mijn corsa is ook niet ‘dik’ .. dat is ook de bedoeling hoor..:jerry
ik woon vlakbij ‘julianapark’ ..1 november 2010 om 21:48 #17314609oke…. dan woon je niet eens zo gek ver van mij af:D
en houd je m std of wolf in schaapskleding??
1 november 2010 om 21:51 #17314610vandaag om 15.40 kerkrade- mac d
een corsa A donkerblauw zonder voorbumper en grille
2 november 2010 om 13:22 #17314611Corsa B met lekker brede bandjes gespot op parkeerterrein Radius College te Breda!
Zag er goed uit hoor:wors
2 november 2010 om 20:05 #17314612Zwarte C met zwarte velgen en, dacht led achterlichten anders de Gsi achterlichten gespot in Roosendaal in een parkeervak in de Philipswijk
2 november 2010 om 20:55 #17314613origineel gepost door lambo452
oke…. dan woon je niet eens zo gek ver van mij af:Den houd je m std of wolf in schaapskleding??
wolf in schaapskleding..c20xe :jerry met een paar ‘kleine’ aanpassingen.. ik moest er 15inch onderzetten en een schoefset.. anders was er niet normaal mee terijden..
is gewoon rood/roze (lang niet gepoetst) met zwarte bumpers.. smoke achterlichten. en smoke koplampen..nu ff chrome angeleyes ivm apk .. moet ze nog terug zetten..2 november 2010 om 21:20 #17314614origineel gepost door Dillenvd
Corsa B met lekker brede bandjes gespot op parkeerterrein Radius College te Breda!Zag er goed uit hoor:wors
dat is Pyro wss.
was het een zwarte?
3 november 2010 om 15:15 #17314615origineel gepost door Tyrese
origineel gepost door Dillenvd
Corsa B met lekker brede bandjes gespot op parkeerterrein Radius College te Breda!Zag er goed uit hoor:wors
dat is Pyro wss.
was het een zwarte?
Ja het was een zwarte!:thumbup
4 november 2010 om 21:39 #17314616vanochtend rond 11 uur dacht ik op de A20 bij Vlaardingen, een b met spoilerset en een vrouw achter het stuur
4 november 2010 om 21:41 #17314617origineel gepost door mattemaker
origineel gepost door lambo452
oke…. dan woon je niet eens zo gek ver van mij af:Den houd je m std of wolf in schaapskleding??
wolf in schaapskleding..c20xe :jerry met een paar ‘kleine’ aanpassingen.. ik moest er 15inch onderzetten en een schoefset.. anders was er niet normaal mee terijden..
is gewoon rood/roze (lang niet gepoetst) met zwarte bumpers.. smoke achterlichten. en smoke koplampen..nu ff chrome angeleyes ivm apk .. moet ze nog terug zetten..ik zal mijn ogen open houden;)
6 november 2010 om 18:28 #17314618origineel gepost door Basgsi
vanochtend rond 11 uur dacht ik op de A20 bij Vlaardingen, een b met spoilerset en een vrouw achter het stuur
Ziet er netjes uit zover ik kan zien. Zou er alleen smoke achterlichten op zetten
9 november 2010 om 07:47 #17314619origineel gepost door nova….
origineel gepost door groenetijger
origineel gepost door prayer
danny(?) weer gespot, in de corsa met gele koplampen etc.
nog even gezwaaid, was op de ring eindhoven, ik zat weer in de rekorddoet es een foto, want ik kom regelmatig leuke wagens tegen :P Dan weet ik waar ik wie ik ook moet zwaaien hehe
Ik zie ook regelmatig rekords in Ehv oude witte en vanmiddag een een station oker kleurige oude 45 YA met daar achter een rekord 2.0s bruin 61 TL?
die witte was een sedan denk ik? net ding, ook wel eens gezien ja, die oker trouwens ook, meestal op de die weg langs de achtse barrier richting best..
ik spot danny steeds in deze:
rekordal rijd ik nu al weer 2 weken met deze:
kadett
(maar dan zonder wipkip ;) )
de rekord is even in de loods voor wat apk werk ;)9 november 2010 om 13:22 #17314620corsa b , tessenderlo , limburg ,belgie.
zwarte , met groene achteruitkijkspiegels
12 november 2010 om 18:12 #17314621wie kent deze?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.