Opel Corsa D OPC heeft elektronica problemen

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa D OPC heeft elektronica problemen

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Dan Plaum
    Deelnemer

Hi Opel-forum,

Ik heb nu 4 jaar mijn Opel Corsa D opc en heb hier eigenlijk nooit echt problemen mee gehad tot de laatste paar maanden.

het is mij opgevallen dat de airco/ventilator in de auto soms uit het niets harder en zachter gaat. Toen ik dit probeerde uit te lezen met mijn OBD2 (Carly). Toen sloeg de elektronica in het interieur ophol en kreeg ik ook geen data te zien. De toeren teller gingen trillen tussen de 0 en 100 toeren, de lampen werken feller en minder fel en de speakers gingen harder en zachter. Hier heb ik eigenlijk toen voor 2 maanden niks mee gedaan want de auto werkte verder prima.

nu probeerde ik mijn auto te starten, maar dit lukte niet ik kreeg niks toen ik de sleutel draaide alleen alle lampjes op het dashboard en een toeren teller die uiten aan gingen.

na een paar keer proberen starte hij eindelijk en reed de auto weer als normaal maar de boxen gingen soms aan en uit en de airco weer harder en zachter. De auto dacht wel dat de benzine tank leeg was en naar 10 seconde snapte hij het weer en was die vol.

weet iemand wat dit kan zijn?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.