Opel Corsa D Missfire

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa D Missfire

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Wuttel
    Deelnemer

Hallo beste mensen,

Ik rijd met een Corsa D ecoflex 2012 1.2 liter Ik heb al enige tijd last van mijn motor die hapert wanneer ik hem opstart. Je voelt de auto ook wat schokken maar na een 10 tal seconden herpakt hij zich. Hij doet dit enkel wanneer hij enkele uren heeft stil gestaan. Zelfs wanneer het buiten 35 graden is. Ik heb reeds alle 4 de gloeibougies vervangen, maar dit doet totaal niets aan het probleem. Voor de rest rijd hij goed. Iemand die weet wat het kan zijn? :help:

Groeten

Wuttel

Corsa_GSi
      Deelnemer

Gloeibougies in een 1.2?

Ik dacht dat de diesel altijd een 1.3 of 1.7 was in de Corsa D?

Vermeld de motorcode is.

En heb je de auto al uitgelezen?

Mogelijk een defect aan je bobinebrug?

Wuttel
        Deelnemer

<p style=”text-align: left;”>Inderdaad 1.3 diesel, type foutje 😅.</p>
          <p style=”text-align: left;”>Heb hem 2 weken terug laten uitlezen omdat er een lampje brande. Garagist zei dat de linkse gloeibougie kapot was, heb ze dan maar gewoon allemaal vervangen. Hoopte dat het probleem er mee opgelost zou zijn, ookal deed hij het al enige tijd voor dat er een bougie kapot was.</p>

iruma77
          Deelnemer

[quote quote=18483127]Hallo beste mensen, Ik rijd met een Corsa D ecoflex 2012 1.2 liter Ik heb al enige tijd last van mijn motor die hapert wanneer ik hem opstart. Je voelt de auto ook wat schokken maar na een 10 tal seconden herpakt hij zich. Hij doet dit enkel wanneer hij enkele uren heeft stil gestaan. Zelfs wanneer het buiten 35 graden is. Ik heb reeds alle 4 de gloeibougies vervangen, maar dit doet totaal niets aan het probleem. Voor de rest rijd hij goed. Iemand die weet wat het kan zijn? :help: Groeten Wuttel https://mobdro.bio/ https://kodi.bio/ [/quote]

I got this….

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.