opel corsa D ecoflex

Forumindex Forums Modellen Corsa opel corsa D ecoflex

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    maikel1986
    Deelnemer

hallo allemaal.

ik had een vraagje. sinds kort heb ik problemen met de opel corsa. hij springt in de safe en valt vermogen weg.

dit komt nadat ik in luxenburg diesel getankt heb (waarschijnlijk). ik krijg een foutmelding met de brandstofdruk. heb vorige week toen dit gebeure de wagen leeggereden en bij een ander tankstation getankt in duitsland . hier om de vuiligheid eruit te blazen op de autoweg geen last gehad. toevallig had ik nog een kruikje van 10L staan met diesel uit luxenburg deze erin gedaan en het probleem begon weer. van het merk wynn’s hebben we gister een fles in de auto gedaan voor de tank etc te reinigen. tank was halfvol toen we de fles erin duwde. moest de auto tot reserve leegrijden tot dat spul zn werk kan doen. volgens de uitlezing zou het te maken hebben met de brandstofdruk.
      maar wat ik raar vind is toen ik in duitsland getankt heb er geen probleem meer was. en na die 10liter erbij te doen omdat hij bijna leeg was het probleem er weer was. iemand die hier al eens last van heeft gehad.  :wacko:   :help:

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.