Opel Corsa C X01 1.0 richtingaanwijzers doen het niet meer na vervanging relais

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa C X01 1.0 richtingaanwijzers doen het niet meer na vervanging relais

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    corsado
    Deelnemer

Hallo iedereen,

Ik had het probleem dat mijn linker richtingaanwijzer het niet goed deed. Wou  niet werken en ope het dashboard knipperde het veel sneller dan toen die nog werkte. Dit probleem kon ik behelpen door de gele relais onder het bcm deksel wat beter aan te duwen. Ik vermoed dat er slechte connectie was. Dit werkte een tijdje maar als je is wat harder moest remmen of wat feller door de bocht ging dan stopte het weer met werken. Dus had ik besloten om de relais voor de linkse richtingaanwijzer te vervangen.

Ik heb die eruit gehaald en vervangen door een nieuw relais van Bosch. Echter was de oude relais er redelijk moeilijk eruit te krijgen en heb ik om er beter aan te kunne  ook de relais voor de rechter richtingaanwijzer eruit gehaald.

Nadat ik het nieuw relais en het nog werkende rechter relais er teug in had gedaan begonnen de problemen. Rechter richtingaanwijzer werkte niet meer en linker werkte wel maar bleef na een paar seconden vastzitten (de pijl op het dashboard bleef continu branden). Heb dan gedacht dat ik dan ook maar is dat andere oude relais ga vervangen. Heb dat gedaan en nu werken de richtingaanwijzers helemaal niet meer.

Dus het werkt niet met de nieuwe noch de oude relais. Wat kan ik nu doen?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.