Opel Corsa C Kachel unit blaast verkeerde kant op

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa C Kachel unit blaast verkeerde kant op

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Illusionx11
    Deelnemer

Hallo beste forum lezers,

Bij deze topic wil ik graag een probleem voor stellen waar ik dan weer graag een andwoord op zou willen hebben,
      Mijn kachel unit, die blaast niet ophoog (richting de vooruit) maar naar beneden waar de voeten zich bevinden, en met deze koude dagen is het levensgevaarlijk aangezien de vooruit altijd beslaat,
      Ik heb een elektronisch regel unit in me Corsa c GSI zitten, maar wat ik ook probeer hij blijft beneden hard blazen en boven een heel zacht briesje, en de buitenste 2 ventilator gaten om het maar zo te zeggen blazen dan ook gewoon warme lucht en de binnenste koude lucht,

Dus nu zou ik graag van jullie willen weten hoe ik dit kan oplossen, aangezien het hoogste irritant en gevaarlijk is,

Bij voorbaat dank!

wim-v6
      Deelnemer

Motortje kapot van de standenverstelling..

Al eens geprobeerd met Opel diagnose apparatuur deze motoren te besturen??

Willem

Shania
        Deelnemer

Even naar de dealer toe.

Die kunnen hem met de tech2 kalibreren…. dan is het probleem waarschijnlijk opgelost… helaas heeft mijn corsa er ook af en toe last van dat af en toe de recirculatieklep zijn nulstand niet meer herkent. (afkloppen want is al ruim een jaar geleden bij mij).

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.