Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
De bijbehorende kabels en het frame wordt hier bijgeleverd. Graag wil ik proberen om de radio zelf te vervangen, alleen loop ik tegen wat dingen aan omdat de parrot dus nog aangesloten zit. Hierdoor zitten er veel meer kabels achter de radio, en zit er al een koppelstuk tussen.
Ik weet hierdoor niet precies wat ik moet doen, en hierdoor ook moeilijk op te zoeken op google of youtube.
Kan iemand mij helpen?
Zie foto’s voor alle kabels en aansluitingen zoals het er nu bij ligt. De parrot mag in principe van mij blijven zitten zonder dat hij werkt. Deze hoef ik dus niet perse helemaal eruit te halen.
Alle kabels verwijderen die niet meer nodig zijn en daarna de handleiding volgen van de nieuwe radio welke de juiste kabels bijgeleverd zou moeten hebben.
Je moet niet willen dat er oude zooi blijft zitten.
Volgens mij moet je alleen de stekker van foto 4 plus de stekker van de antenne overhouden.
Auteur
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.