Opel Corsa B te hoge CO waarde

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa B te hoge CO waarde

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 51 tot 58 (van in totaal 58)
  • Auteur
    Berichten
  • #18181938
    Zakdoekje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 November 2012

      Bluetooth kookwekker? Die wim xD..

      Ontopic: wat raad je me nu aan dan? Straks is t de kat niet..

      #18181939
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Ja als de lamda waarden goed zijn, en je temperatuursensor werkt goed kan er verder weinig loos zijn

        Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

        #18181940
        Zakdoekje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 November 2012

          Ja, ik heb helemaal geen problemen met dat ding.. Behalve dat ie ging verbruiken.. Maar dat kon door de bougies komen die op waren, of de lambda.. Ik moet het nu nog aankijken wat ik op een hele tank weg rij, dus ik kijk het wel aan.. Haha

          #18181941
          Looney
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 June 2010

            Laat dan ding gewoon eens fatsoenlijk beoordelen ;) Een goede viergasmeting en iemand met verstand naar de live data laten kijken bij het uitlezen. Zo door blijven rijden is nooit goed voor de motor. Gokken en gissen niet voor portemonnee :sleeping

            #18181942
            Zakdoekje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 November 2012

              Tja, vind maar eens iemand..

              #18181943
              Dropsmurf
                Lid sinds:
                23 February 2013

                @Zakdoekje wrote:

                Hey jongens,

                De angst van elke automobilist… De APK.. Wat zou er mis kunnen zijn
                Ik heb hem gister ook gehad, kwam er redelijk goed uit.. Versleten lagertje, bandenprofiel minimaal, maar dat zag ik zelf al aankomen en heb ondertussen de lagers vervangen achter :).

                Nu mijn probleem.. Ze hebben met de 4-gas test een te hoge CO waarde gemeten, dus ergens zit het niet goed, en ik wil het opgelost hebben, niet omzeilen. De keurmeester gooide het meteen op de lambda sonde, maar ik vind het nogal voorbarig om het meteen daarop te gokken.. Ik sluit het liever uit voordat ik iets vervang. Heb ondertussen een nieuwe luchtfilter geplaatst, en een extreme cleaner van wynn’s in de tank gegooit om de boel te reinigen.. Iemand nog meer tips/mankementen die m ziek kunnen maken en wat daar de oplossing van kan zijn?

                Vraag/gooi maar raak!

                Groeten,
                Leslie

                22oktober 2013 kwilde al zeggen, is natuurlijk al opgelost anders had ik voor 10 euro wel een lambda liggen

                #18181944
                Zakdoekje
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 November 2012

                  Nope, niet opgelost nog.. Nieuwe lambda zit er wel in.

                  #18181945
                  Byjugo
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    2 May 2013

                    @corsaracer wrote:

                    ff opcom eraan hangen en je kunt zien of de lambdasonde nog werkt.

                    Nu ik dit langs zie komen…. Mijn x12xe verbruikt ook wat meer de laatste tijd… :hmmz
                    Wat voor waarde moet de lambda geven? Dan knoop ik de opcom er even aan….

                  8 berichten aan het bekijken - 51 tot 58 (van in totaal 58)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.