Forumindex › Forums › Techniek › Elektrische problemen › opel corsa b standaard box afkoppele , hij is al los maar kr
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 oktober 2010 om 11:27 #1722688512 oktober 2010 om 19:17 #17740258
WTF????????????????????????????????
14 oktober 2010 om 08:29 #17740259zit toch gewoon een connector stekkertje aan welke je kan los klikken?
Groeten Twan
14 oktober 2010 om 09:19 #17740260Ik denk altijd maar als het doorgeknipt moet worden hebben ze vast bij Opel het carrosserie om de kabel heen gebouwd, NOT!:sleeping
Geloof me dat het echt wel op een fatsoenlijke manier los kan hoor!
Ik zie het zo vaak, koop je tweedehands onderdelen bijv. op MP en dan hebben die idioten of wel drukleidingen/slangen of wel kabels door geknipt of gehakt.:swear Niet wetende dat kabelbomen en leidingen vaak veeeeel duurder zijn dan de onderdelen op zich…
Neem bijv. een stuurbekrachtigings pomp. Die leidingen kosten vaak een paar honderd euro, beetje raar om dan zo’n pomp voor bijv. €35 te kopen met doorgesneden leidingen…
:puke
Mijn motto is toch als je niet weet hoe het werkt blijf er dan beter vanaf!!:agent23 oktober 2010 om 18:14 #17740261beetje wd40 doet wonderen.. :thumbup
6 november 2010 om 15:11 #17740262origineel gepost door Vinci
Ik denk altijd maar als het doorgeknipt moet worden hebben ze vast bij Opel het carrosserie om de kabel heen gebouwd, NOT!:sleepingGeloof me dat het echt wel op een fatsoenlijke manier los kan hoor!
Ik zie het zo vaak, koop je tweedehands onderdelen bijv. op MP en dan hebben die idioten of wel drukleidingen/slangen of wel kabels door geknipt of gehakt.:swear Niet wetende dat kabelbomen en leidingen vaak veeeeel duurder zijn dan de onderdelen op zich…
Neem bijv. een stuurbekrachtigings pomp. Die leidingen kosten vaak een paar honderd euro, beetje raar om dan zo’n pomp voor bijv. €35 te kopen met doorgesneden leidingen…
:puke
Mijn motto is toch als je niet weet hoe het werkt blijf er dan beter vanaf!!:agenthey help mee een keer
, ik installeer nieuwe auto radio , sluit hem aan door draaden door te knippen en gewoon kleur bij kleur , dat kwam juist uit.dan geen power maar wel het lampje tegen diefstal werkt wel maar krijg men radio niet opgezete nu blijft ook men datum en uur op 0 staan :S opel cors b
6 november 2010 om 16:03 #17740263:hmmz.. zie ander topic..
7 november 2010 om 18:29 #17740264hey help mee een keer
, ik installeer nieuwe auto radio , sluit hem aan door draaden door te knippen en gewoon kleur bij kleur , dat kwam juist uit.dan geen power maar wel het lampje tegen diefstal werkt wel maar krijg men radio niet opgezete nu blijft ook men datum en uur op 0 staan :S opel cors b
origineel gepost door Vinci
Mijn motto is toch als je niet weet hoe het werkt blijf er dan beter vanaf!!:agent:angel
greetz,
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.