Geachte forumleden,
Mijn auto viel vandaag zit en heb de ANWB gebeld. Hij vertelde dat de impulsgever onder de verdeelkap niet werkt of stuk is. Nu ben ik naar de garage geweest die heeft alles schoongemaakt,maar kreeg weer na 2 Km hetzelfde probleem. Weer de ANWB gebeld, maar toen startte de auto opeens.en de ANWB geannuleerd.
Ik ben met heel veel gas en 2000 toeren naar huis gereden. Ik heb verschillende sloperijen, automaterialen en MOtorhuis Leiden gebeld, maar ze weten niet precies welke onder ‘de impulsgever’ is. Na wat Google werk kom ik ook niet uit. De verschillende Nederlandse garages zijn gesloten ivm vakantie. De dichtstbijzijnde Nederlandse garage is op 10 KM ,n dat durf ik niet met deze auto. De (Turkse) garage is wel open op 1 Km afstand en die wil morgen de verdelerkap vervangen zonder arbeidskosten. Misschien een domme vraag maar is de impulsgever de (plastice)verdelerkap of moet ik de gehele huis vervangen (wat een zeer dure grap is)? De ANWB stuurt mij naar de garage, want ze zijn er alleen voor pechhulp. Een snelle reactie wordt zeer op prijs gesteld, wat ik stond vandaag 3 keer stil op een gevaarlijk kruispunt.