opel corsa 1.2 twinport

Forumindex Forums Modellen Corsa opel corsa 1.2 twinport

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    mike_corsa

hallo ik ben nieuw op dit forum en heb dus ook meteen een vraag
      ik wil een auto kopen en ik heb vandaag een proefrit gemaakt in een opel corsa 1.2 twinport uit het jaar 2005 met 11000 kilometer met nationale auto pas

wie kan mij duidelijk uitleggen wat het precies in houd twinport ?
      ik zit zelf heel erg te twijfellen omdat de auto soms een vreemd geluid maakt met het oplaten komen van de koppeling heb ik het idee of als ik over een drempel rijd ik kan het niet thuis brengen bij het aantrekken van de handrem is het precies het zelfde geluid een krakend geluid verder rateld het blok een beetje komt dit omdat het injectie is bij het inspuiten van de benzine ofzo ? verder rijd de auto primma waar moet ik echt op letten moet maandag laten weten of ik hem wil kopen ja of nee :hmmz

mike_corsa

niemand ik lees net dat dit mis met je vering te maken heeft en dat dit een bekende opel kwaal is

waltwalt500

Heb je je proefrit via een autobedrijf geregeld?
          Zo ja…zeg tegen ze dat je rare geluiden hoord maar dat je wel intresse hebt in de auto..denk dat ze het euvel dan snel zullen verhelpen.

en voor Twinport..google even..dan kom je een hoop te weten

mike_corsa

Ja ik heb de proefrit via een auto bedrijf allemaal netjrs geregeld de auto is nog op de brug geweest voordat. Ik de proef rit gemaakt heb en zag er allemaal goed uit alleen de ruitenwiserert was aan vervanging toe. de eigenaar van het bedrijf heefd er nog me gereden met mij er naast en toen was er nikcs aan de hand

Kymco Sjonnie
            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.