Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › opel corsa 1.2 sport – prijzen spoiler, bodykit, velgen etc.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 januari 2013 om 21:44 #17254073
Hallo allemaal,
ik heb sinds kort een Opel corsa C 1.2 16v sport uit 2002.
Deze auto is helemaal standaard. Nu zou ik graag willen dat deze auto een wat sportievere uitstraling krijgt maar het moet zo weinig mogelijk kosten.zijn er tips ?
1 januari 2013 om 22:01 #18090015Dat ligt eraan of je echt merk spul wil, bijvoorbeeld Irmscher of Rieger, of spul van de minder bekende merken.
Ligt natuurlijk ook aan de kwaliteit die je wil, meestal is goedkoop duurkoop.
Maar als je marktplaats afstruint kun je soms wel wat vinden voor een mooi prijsje. Ook op de sloop kijken kan de moeite waard zijn.
2 januari 2013 om 06:01 #18090016Oke, en wat kost een beetje iets nieuws van een goed merk dan?
Inieder geval bedankt!
2 januari 2013 om 07:46 #18090017Het originele spul van Opel zelf komt bij Irmscher vandaan.
http://www.irmscherbenelux.nl/AllCarProduct.aspx?CarID=CorsaC” onclick=”window.open(this.href);return false;Ongespoten en zonder montage kost een originele GSi spoiler, direct bij Irmscher, al 312 euro.
Dan heb je gewoon een kaal stuk kunststof, en daar komen dus de spuitkosten en montage dus nog bij.Een Rieger dakspoilertje heeft een advies verkoopprijs van ongeveer 200 euro. (ook weer blanko, ongespoten e.d.)
http://www.rieger-tuning.de/shop/article/index/pg/100/sg/103″ onclick=”window.open(this.href);return false;Bij Mattig ben je ongeveer 125 euro minimaal kwijt. (ook weer blanko, ongespoten e.d.)
http://www.mattig.de/content/index.php?option=com_phpshop&page=shop.browse&category_id=2a87d3e56c296748aac7209569aeed41&Itemid=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;Dat zijn dan een paar grotere merken, waarvan men zegt dat de pasvorm in princiepe gewoon goed is.
Er zijn wel minder bekende merken die ook goed materiaal leveren, maar dat is meestal gok-werk.
Het is sowieo wel een aanrader om te kijken of je iets in ABS kunststof kan krijgen. Dat is flexibeler materiaal als polyester waardoor je nog wat speelruimte overhebt (ietsjes kunnen buigen als het niet 100% past) en het gaat niet zo gauw stuk als je er een mep op geeft.2 januari 2013 om 08:21 #18090018Ik zou voor een a-merk gaan.
(irmscher, rieger, mattig).Via de kanalen als marktplaats en ebay.DE zijn deze delen best betaalbaar te verkrijgen.
Meld jezelf anders eens aan op corsateam.nl en kijk maar even in mijn project topic.
Mijn C is op dit moment (bijna) compleet irmscher opgebouwd.
(mis alleen nog de deurpinnen, pedalen en handremhevel).Ook kan je daar de C van Shania (twan) even bekijken.
Deze is gecombineerd Irmscher/rieger opgebouwd.3 januari 2013 om 12:26 #18090019Heb nu besloten om gewoon nieuwe velgjes eronder te zetten en de auto wat te verlagen.
is ook makkelijker om hem dan later weer te verkopen.Ik post een foto als alles gelukt is.
bedankt iig ! -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.