Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Opel corsa 1.0 turbo 2016 samenvatting
- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 9 november 2022om 21:34 door jefry876.
-
AuteurBerichten
-
10 oktober 2022 om 16:29 #18482723
Nou mensen, wie mijn oude post zag, ging aan de slag. De stand gaf geen commentaar en dekt alleen het probleem met het motorlampje omdat dit het enige probleem is met de garantie… de rest van de problemen die ik zal moeten oplossen, dat is wat je de auto kunt kopen en dat enthousiasme hebt dat je ziet niet eens iets.
1- Ik heb de ontbrekende buis al gekocht, ik ga hem in elkaar zetten, veel goedkoper dan naar de opel gaan….
2- de regen- en lichtsensor Ik heb het probleem al ontdekt, het glas is niet origineel met sensor…, en de sensor was er niet, ik heb de plafondlampen verwijderd en het was daar verborgen…, de sensor en de aansluiting voor de spiegel anti-verblinding, ik heb de spiegel al gekocht Ik ging naar een schroothoop en het was goedkoop, de sensor werkt maar ik heb de ondersteuning nodig die ik alleen kan krijgen met nieuw glas, tot mijn verbazing kost het 320 euro… mijn verzekering dekt niet het en het glas dat ik heb is daar goed voor, ik zal het zonder de sensor moeten doen (hij staat in de wacht).
3- het infotainmentsysteem werkt naar behoren. Ik weet niet wat er is gebeurd, maar het werkte prima.
4- het blijft om naar de monteur te gaan om de shit-diagnose van het motorlampje te doen, deze standaard ontsnapt niet.
Opmerking: ik kocht de auto op 29 juli van dit jaar, ik was een dwaas om deze shit niet te zien, omdat ik ook nieuw en onervaren was, maar na verloop van tijd merkte ik …
9 november 2022 om 21:34 #18486305[quote quote=18482723]Nou mensen, wie mijn oude post zag, ging aan de slag. De stand gaf geen commentaar en dekt alleen het probleem met het motorlampje omdat dit het enige probleem is met de garantie… de rest van de problemen die ik zal moeten oplossen, dat is wat je de auto kunt kopen en dat enthousiasme hebt dat je ziet niet eens iets. 1- Ik heb de ontbrekende buis al gekocht, ik ga hem in elkaar zetten, veel goedkoper dan naar de opel gaan…. 2- de regen- en lichtsensor Ik heb het probleem al ontdekt, het glas is niet origineel met sensor…, en de sensor was er niet, ik heb de plafondlampen verwijderd en het was daar verborgen…, de sensor en de aansluiting voor de spiegel anti-verblinding, ik heb de spiegel al gekocht Ik ging naar een schroothoop en het was goedkoop, de sensor werkt maar ik heb de ondersteuning nodig https://mobdro.onl/ https://vidmate.onl/ die ik alleen kan krijgen met nieuw glas, tot mijn verbazing kost het 320 euro… mijn verzekering dekt niet het en het glas dat ik heb is daar goed voor, ik zal het zonder de sensor moeten doen (hij staat in de wacht). 3- het infotainmentsysteem werkt naar behoren. Ik weet niet wat er is gebeurd, maar het werkte prima. 4- het blijft om naar de monteur te gaan om de shit-diagnose van het motorlampje te doen, deze standaard ontsnapt niet. Opmerking: ik kocht de auto op 29 juli van dit jaar, ik was een dwaas om deze shit niet te zien, omdat ik ook nieuw en onervaren was, maar na verloop van tijd merkte ik …[/quote]
I got this,…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.