Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel!

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel!

• Dit onderwerp is leeg.
19 berichten aan het bekijken - 476 tot 494 (van in totaal 494)
  • Auteur
    bettus accu
    Deelnemer

ja ik heb deze uitlaat aangepast zodat hij symmetrisch loopt ten opzichte van de andere. want deze pijp waar dat spul omheen zit was eigenlijk voor de andere kant. je ziet hier dus lasjes en dat vond ik niet mooi…

schuitje

aan die kant loopt ook je brandstofleiding, dus mischien geluk bij een ongeluk dat je die hebt ingepakt king:

bettus accu
        Deelnemer

@schuitje wrote:

aan die kant loopt ook je brandstofleiding, dus mischien geluk bij een ongeluk dat je die hebt ingepakt king:

klopt ook inderdaad! dat is ook inderdaad 1 van de redenen en kwam mooi uit tbv met de lasjes. :thumb brandstofleiding loopt er nog wel redelijk ver vanaf omdat de pijp is aangepast en dus meer naar het ”midden” toe komt. maar aan de andere kant word dat RVS natuurlijk hartstikke warm. dus komt het goed uit. :thumb

HAICO
          Deelnemer

loopt hij al melvin ?

bettus accu
            Deelnemer

nee… op zn tijd :thumb ik wil eerst alles naar mijn zin hebben en dan kijken we verder.

ik ben nu bezig met de elektronica, stuurpompleidingen, waterslangen(heb ik nu af), expansievat, bougiekabel op maat maken, kap voor over de kabels maken zodat je die niet of nauwelijks meer komt te zien, en de kachel-leidingen op maat maken en dan laten verchromen. en nog veeeeeeeeeel meeeeeeer haha. maar dit staat nu even op de planning wanneer ik even tijd heb en in de avond.

dqp-sammy
              Deelnemer

Schitterend projekt en schitterende auto melvin.
                De afwerking is voor en jongen van jou leeftijd gewoon super
                Mijn zoon is vorige week20 geworden en is al met zijn 4de project bezig maar niet met zoon perfectie zoals jou, dit mis ik een beetje.
                Het is zo vanaf en bepaald cylinderinhoud hoort er en automaat achter.
                zoon watstelsel was ook nog iets voor mijn commodore maar ik denk de instelbare panhardstang met uniballs is ook al goed.
                Maken jullie op de meeting dit jaar ook en sprint kunnen wij wel ens tegen elkaar optreken. :D :D :D

bettus accu
                Deelnemer

ja nou, ik denk dat die van mij dan nog niet klaar is om een keertje een sprintje te trekken. maar dat gaat wel gebeuren een keer. volgend jaar met de meeting denk ik.

weer ff een update:
                  zo, de kofferbak is af. de kachelleidingen ben ik nu aan het maken. en ook nog wat elektriciteit aangeloten zoals je startmotor, dynamo, ventilatoren, en uiteraard de audio enz enz.

pipo

ziet er goed uit :thumb
                    ik heb toevallig afgelopen week de ouwe city van jullie weer apk laten keuren dus als het goed is gaat hij dit jaar mee naar de meeting

Anoniem

Heel mooi project, en respect voor het mooie vakmanschap. :wors
                      Jammer dat aan het begin van dit topic veel foto’s niet meer zichtbaar zijn, omdat deze volgens photobucket zijn verwijderd of verplaatst.

Zou toch zonde zijn als de foto’s gaan ontbreken in dit topic, Melvin misschien iets om even aandacht aan te geven, en te controleren waarom je foto’s niet goed worden weergegeven.

sh93
                      Deelnemer

shitt hey :wors :wors :wub :kewlpics
                        dit is echt heeeek erg mooi :wub
                        dikke respect! ga zo door!!

bettus accu
                        Deelnemer

@pipo wrote:

ziet er goed uit :thumb
                          ik heb toevallig afgelopen week de ouwe city van jullie weer apk laten keuren dus als het goed is gaat hij dit jaar mee naar de meeting

okee! ik heb het me vader vertelt! dat vind ie leuk!

bettus accu
                          Deelnemer

@Senatorman wrote:

Heel mooi project, en respect voor het mooie vakmanschap. :wors
                            Jammer dat aan het begin van dit topic veel foto’s niet meer zichtbaar zijn, omdat deze volgens photobucket zijn verwijderd of verplaatst.

Zou toch zonde zijn als de foto’s gaan ontbreken in dit topic, Melvin misschien iets om even aandacht aan te geven, en te controleren waarom je foto’s niet goed worden weergegeven.

ik ga proberen om de foto’s terug te krijgen! moet zondag wel even een gaatje kunnen vinden. rest van de dagen ben ik altijd druk bezig.

bettus accu
                            Deelnemer

bedankt voor het compliment allemaal! word gewaardeerd! :thumb

InjectTheVenom
                              Deelnemer

Misschien een ideetje he, heb je niet nog ergens een velg liggen waar het hart uit geslepen kan worden? Even een band er omheen en een speaker of woofer netjes in het midden plaatsen/verwerken dat zou dikke kick zijn voor in de kofferbak :D

bettus accu
                                Deelnemer

:O:O:O

jij brengt mij op ideeen! ik zit al een dag lang te denken voor een kap voor op die subwoofers! als ik nou van die originele stalen wielen het hart van kan laten maken maar dan in het klein. ik zie het al voor me. :wors

dankje voor de tip! :wors nu eerst even een geschikte oldscool velg vinden die ook mooi past en er geen poppenkast van maakt.. :angel

bettus accu
                                  Deelnemer

alleen wel even kijken om een manier te vinden om ze er makkelijk er vanaf te halen zodat als ik geluid wil horen, dat dat dan ook gebeurd en niet dat het tegen gehouden word door de ”velg”.

InjectTheVenom
                                    Deelnemer

Die aanvulling had ik niet aan gedacht is inderdaad helemaal super! Normaal een reserve velg, even het kapje er af en presto ineens een woofer :wors

Ik zou niets laten maken maar een dremel erbij pakken en het hart er op zo’n manier uit slijpen dat het over de woofer heen terug te plaatsen is met een rubberen pasring of iets dergelijks. Dan las je aan de achterkant van de velg een ring waar de woofer op vast schroeft, in het midden waar eerst het hart zat las je nog een ring die dusdanig breed die dusdanig breed is dat je het hart met dubbelzijdige tape er bovenop kunt plakken en voila, je zou héél goed moeten kijken om er iets achter te zoeken mits je de afwerking goed voor elkaar hebt.

Anoniem

Had jij deze foto al ? ;)

bettus accu
                                        Deelnemer

hallo jvv,

ja ik had deze foto al een keer gekregen op het duitse OHF forum. leuke foto! bevestigd maar weer dat deze auto een safety car is geweest :) leuke hystorie voor de auto!

19 berichten aan het bekijken - 476 tot 494 (van in totaal 494)
                                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.