Opel combo C

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel combo C

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Dobje

Hallo,

Mijn vrouw heeft een Opel combo C (2005) 13 cdti

Nu heb ik al een paar keer de egr klep schoongemaakt maar na zoveel km moet ik het weer doen ! En daar wil ik vanaf,

Nu heb ik gelezen dat je de egr klep kan afdoppen….wie o wie kan mij vertellen of dat ook kan bij een Opel combo C 13 cdti van 2005,

Ruud,

Fearless
      Deelnemer

ook het kanaal daar achter moet goed schoon.

Het probleem kan bij jou ook in de luchmassa meter zitten.
        Ook alle vacuumleidingen checken, er wil er wel eens 1 scheuren of los raken.

Ff aan de techt 2 of aan de opcom met je laptop. De mafsensor checken wat die doet als je hem belast. Die waarde moet vrij hoog zijn. Een kapotte komt niet aan zn waardes.

Dobje

[rquote=1905399&tid=145659&author=Fearless]ook het kanaal daar achter moet goed schoon.

Het probleem kan bij jou ook in de luchmassa meter zitten.
          Ook alle vacuumleidingen checken, er wil er wel eens 1 scheuren of los raken.

Ff aan de techt 2 of aan de opcom met je laptop. De mafsensor checken wat die doet als je hem belast. Die waarde moet vrij hoog zijn. Een kapotte komt niet aan zn waardes.

[/rquote]

Heb hem laten uitlezen bij Opel en die zeiden egr klep vervangen maar na een goeie schoonmaak beurt is de mml uit en na ongeveer 15000 km bigin je weer van voor af aan,

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.