opel combo 2013 l1H1 plus kabel door voeren

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) opel combo 2013 l1H1 plus kabel door voeren

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    streetguy

Goede avond allemaal.

Ik ben in bezit van een bedrijf auto Opel Combo L1H1.

Graag wil wat meer Bass in de auto creëren hier ik nu een leuke actieve subwoofer voor gekocht die onder de bijrijders stoel past.

Zoals elke versterker nodig heeft is die hele leuke plus kabel die je zelf moet doorvoeren van de accu naar binnen. ik heb al het hele forum doorzocht maar het gaat allemaal over wat oudere modellen.
      veel gelezen over dat vlak bij het gas pedaal en omstreken vaak wat ruimte zit nog in het rubber om een kabel bij te steken helaas is dat bij mij niet het geval.
      heb alles gezocht om maar ergens een gaatje te vinden.

bij de zekering kast heb ik de onderkant dashboard eruit geschroefd maar helaas nergens iets te bekennen of niet goed gekeken. volgens mij heb ik een elektrisch pedaal. maar kan ook niet het gaatje vinden voor de eventuele gaskabel.

Ergens hier op het forum heb ik gelezen bij een andere model onder de ruiten wisser zit een doorvoer. hier zie ik wel wat zitten maar je komt er gewoon domweg niet bij of ik doe iets verkeerd.

Heeft misschien iemand ervaring met dit model en zo ja mss een foto kan posten.

Mvg

adamo Eijkenboom

streetguy

Goede middag

Even de opel Dealer gebeld sommige konden mij niet vertellen hoe dat moest. de advies om de fiat dealer te bellen het zijn de zelfde auto’s
        dus even gebeld en daar konden ze mij vertellen. de enige manier om een kabel door te voeren is onder de rechter ruitenwisser als je voor de auto staat.

hoop dat ik hier andere ook mee help.

groeten

adamo

beurjean

Ik weet niet of het al gelukt is maar rechts licht een geschakelde plus achter de plastic instaplijst.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.