opel combo 1.3 cdti start niet meer

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) opel combo 1.3 cdti start niet meer

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    pecl
    Deelnemer

hallo ik heb probleem met mijn opel combo 1.3 cdti uit 2007
      afgelopen maandag tijdens ritje na mijn werk met veel regen kwam er water links onder het stuur binnen merkte ik en even later ging controle lamp motormanagement en nog 1 aan en stopte de motor en ging niet meer aan , na het uitlezen van de foutcodes kom alleen deze te voorschijn P2146 condensator 1, lage stroom
      wie kan mij helpen daar ik zelf in noord zweden woon en de garage hier geen idee heeft wat fout is

alvastvbedank

pecl
      Deelnemer

niemand

Christiaan Hummel
        Deelnemer

2007 is volgens mij de Combo C. Nu heb ik welliswaar een benzine Combo, maar ken het probleem, dit was bij mij ook het geval, dan is de bak waar de BCM (Body Control Module) in zit niet goed dicht, en loopt daar water in. Als dat het geval is dan wordt inderdaad de mat bij de bestuurder ook nat. In het beste geval moet je die bak (zit dicht tegen je paravaan aan) even openmaken en zien of er water in zit. Goed laten drogen en dan afkitten. In het ergste geval is je BCM verzopen en doet ie helemaal niets meer, en heb je een nieuwe nodig. Misschien heeft Liviu wel zo iets liggen, die heeft veel verstand van autocomputers, en wil misschien wel een naar Zweden opsturen.

pecl
          Deelnemer

hallo christiaan , bedank voor je antwoord maar in de bak geen water kunnen ontdekken , denk dat het er langs lek maar heb de ecu ook open gemaakt en daar zat dus water in , klein beetje en onderkant was geoxideert iets , deze schoon gemaakt maar volopig nog zelfde problerm en garage hier over maand pas tijd

liviu2004
            Deelnemer

Wat nummers staat op ecu label?

pecl
              Deelnemer

hej liviu2004

bedoel je deze

bart-gsi
                Deelnemer

…alleen dan wat groter en leesbaarder..

liviu2004
                  Deelnemer

Ja, op onderdelenlijn, 150€. Ik kan reset deze ecu, op tafel.

pecl
                    Deelnemer

word alleen beetje omslachtig daar de ouwe ecu eerst na nl gestuurd moet worden en dan alles terug weer , ga eerst hier even rond neuzen om het op te lossen maar iedergeval bedankt voor jullie info

bart-gsi
                      Deelnemer

je kan ook kijken of je met iemand naar liviu2004 kunt gaan of naar zakhooiTM om data je ECU te laten repareren

pecl
                        Deelnemer

volopig geen plannen om na ned. te gaan vanaf hiero

@bart-gsi wrote:

je kan ook kijken of je met iemand naar liviu2004 kunt gaan of naar zakhooiTM om data je ECU te laten repareren

bart-gsi
                          Deelnemer

aahh ok.. geen idee waar je vandaan moest komen…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.