Vandaag m”n Cascada Cosmo 200Pk besteld aan Salon voorwaarden (levering voorzien April) , m’n Tigra cabriootje ingeruild voor een goede prijs en m’n Omega 2.6 V6 die blijft ..trouwens deze is véél te mooie en véél te goed om af te geven !!
Niks geen zure actie IK VIND het alleen ontzettend stom om een auto te kopen zonder er in hebben gereden straks bevalt dat ding voor geen meter of wat dan ook het is niet de eerste keer dat dat gebeurd
Beste Opel fanaten, natuurlijk heb ik met zo een wagen proef gereden …alleen niet met de 200pk die komt pas uit met de nieuwe motor.
Vandaar …ben benieuwd hoe deze rijdt met de 200Pk !!
Ik heb ook niet met de 200pk uitvoering kunnen rijden en zeker niet met het adaptieve onderstel.
Hij die beweert dat de wagen niet vooruit gaat heeft dus niet met deze uitvoering gereden.
Eindelijk is het zover na lang wachten, de éérste rij ervaring die ik op heden kan zeggen is dat de auto héél goed rijd t.t.z. zachte vering..motor zéér geruisloos…en men voelt wel degelijk dat er power in zit.
één klein probleempje met de Navi is dat men de stem (hollandse dame) niet kan instellen …ze maakt me bijna gek !