Opel Calibra GESPOT

Forumindex Forums Modellen Calibra Opel Calibra GESPOT

5 berichten aan het bekijken - 1,001 tot 1,005 (van in totaal 1,005)
  • Auteur
    renej
    Deelnemer

Is de motor niet meer te redden? misschien dat je die er nog uit kunt halen…

anoniem

schadebedrijven hebben niet zoveel belangstelling bij oude auto’s dus verwacht ook geen hoge biedingen, motor is zo te zien nog goed, actuatorasje is wel krom

Anoniem

dan mischien zelf houden ;)

schade laten uitbetalen met behoud van wrak
          en dan rest zelf in delen verkopen spring je er het beste uit denk ik……

of motor en bak zelf bewaren ergens voor ;)

Corsaliefhebber
          Deelnemer

Vandaag gespot op de a73 bij grubbenvorst richting Venray

Een schadevrije zwarte Calibra zonder kentekenplaten met de bumpers,spatbordenen motorkap
            zeer slecht/nogal haastig met action spuitbussen neon-groen gespoten
            (het groene spuitwerk leek bedoeld om de auto te camoufleren?!?, op iets anders als een zwarte Calibra te laten lijken.
            ik vond het nogal een raar gezicht zeker gezien de rest van de Calibra er nog netjes uitzag)
            en verder grote chrome ruitensproeiers en m3 spiegels met een crome gedeelte erin op een aanhanger
            achter een blauwe nlse vw passat van omstreeks 2000.

Emiel-Manta
            Deelnemer

Vanmiddag omstreeks 16u op de A73 tussen Venray & Venray noord een gruwelijk nette Calibra C20let gespot.
              Donkerblauw van kleur, origineel uiterlijk incl wielen.

Kwam bij Venray Noord de snelweg op, en voegde afslag Venray/Oostrum weer uit.
              Kenteken 37-*L-KH
              Reed zelf undercover in een gare peugeot 107 van de zaak..

Ik post hier niet snel iets, maar dit was me toch wel even de moeite waard ;)

5 berichten aan het bekijken - 1,001 tot 1,005 (van in totaal 1,005)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.