Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › Opel Calibra GESPOT
- Dit onderwerp bevat 1,004 reacties, 262 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 31 maart 2017om 22:38 door Emiel-Manta.
-
AuteurBerichten
-
19 december 2012 om 20:03 #17340431
ja klopt de groene heb ik nog. rij dagelijks met de 3.0 :D heerlijk zo,n motor voorlopig hou ik deze , is me toch iets te veel geld in gaan zitten hahaha bleek nog al wat mis te zijn :P
20 december 2012 om 09:51 #17340432@Vannos wrote:
ja klopt de groene heb ik nog. rij dagelijks met de 3.0 :D heerlijk zo,n motor voorlopig hou ik deze , is me toch iets te veel geld in gaan zitten hahaha bleek nog al wat mis te zijn :P
Klinkt wel goed hoor een 3.0 in de calibra! Zal wel heeel vlot zijn ofniet?
Haha achjah lijkt me ook niet dat de calibra met 3.0 snel gaat vervelen toch?
Kost wat maar dan heb je ook wat apparts toch!! king:20 december 2012 om 18:20 #17340433Is zeker vlot :D rij de gemiddelde auto er zeker uit, pas nog zo,n golf gti turbo voor blij geblazen. en ze verwachten niet dat er een 3.0 in licht aangezien het uiterlijk standaard is :D hij is vrij snel op de 220- daarna gaat het wat rustiger aan :P
20 december 2012 om 22:14 #17340434@CalibraOverijsel wrote:
@McKaamos wrote:
Ik ken Remon wel ja :)
Geen idee of hij hier ook op t forum zit, maar spreek em zo nu en dan wel.
Was wel jammer te horen dattie z’n Calibra weg deed, maar zo aan de plannen te horen issie in goede handen terecht gekomen.Spuitwerk onder de motorkap heeftie zelf gedaan trouwens :P
Heb ook nog wel ergens foto’s van die Calibra op Opel Treffen in Dronten dit jaar, zonder gespoten motorblok ;)Aah kijk dus je kent hem persoonlijk.
Klopt maar hij wou wat anders ofzo? Ik ga aanstaande vrijdag nog even bij hem langs, hij had nog een originele demper liggen dus kwam mooi uit. En gaan hem er dan even onder hangen natuurlijk.Naar mijn idee is hij zeker in goede handen terecht gekomen. Ik ben vanaf dat ik een jaar of 6-7-of 8 oud was al gek van calibra. Iedere keer als ik er een zag moesten mijn ouders stoppen met rijden bijvoorbeeld om even te kijken en natuurlijk een foto nemen als we de camera mee hadden. Ook al verschillende model auto’s ervan. Eigenlijk al heel lang mijn droomauto om het maar zo te noemen en nu heb ik er gelukkig een hoe mooi kan het zijn!
haha oke opzich ziet het spuitwerk er wel grappig uit hoor maar kon wat netter afgeplakt, maar ach je kan niet alles hebben.
Heb je die foto’s makkelijk bij de hand? Anders mag je ze me wel sturen is altijd leuk toch!!
Zal eerdaags trouwens even een project page aanmaken.
Inderdaad, ik ken m :)
Hij wou inderdaad wat anders, zuiniger met brandstof en belastingvrij in verband met z’n werk en de kilometers die hij nu dagelijks aflegt.Foto’s zal ik even moeten opzoeken. Zwerven wel ergens in m’n fotoalbums als het goed is.
Eentje heb ik al even bij je projectpagina erbij gezet. Staattie samen met die van mij mooi te zijn :)30 december 2012 om 18:06 #17340435Oke, ik heb een paar klachten! :jerry
In november reed ik een maand lang mijn niet onopvallende Calibra als Daily, omdat de Vectra werd gerepareerd.
NIET 1 SPOT!De volgende klacht:
Afgelopen week ben ik op vakantie geweest naar La Rochelle, Frankrijk.
Dit is een goede 900 km met op de heenreis een reis van 1100km i.v.m. bezoek aan Mont Saint Michel.
Totaal ruim 3000km gereden, en maar !!!!!1!!!! Calibra gespot, nog wel in België ook. Maarrrrr, het was wel een Nederlandse Calibra.
Namelijk de HV-**-39. Gespot bij Brecht in België dus.Gr.
Pastra30 december 2012 om 20:41 #17340436@McKaamos wrote:
@CalibraOverijsel wrote:
@McKaamos wrote:
Ik ken Remon wel ja :)
Geen idee of hij hier ook op t forum zit, maar spreek em zo nu en dan wel.
Was wel jammer te horen dattie z’n Calibra weg deed, maar zo aan de plannen te horen issie in goede handen terecht gekomen.Spuitwerk onder de motorkap heeftie zelf gedaan trouwens :P
Heb ook nog wel ergens foto’s van die Calibra op Opel Treffen in Dronten dit jaar, zonder gespoten motorblok ;)Aah kijk dus je kent hem persoonlijk.
Klopt maar hij wou wat anders ofzo? Ik ga aanstaande vrijdag nog even bij hem langs, hij had nog een originele demper liggen dus kwam mooi uit. En gaan hem er dan even onder hangen natuurlijk.Naar mijn idee is hij zeker in goede handen terecht gekomen. Ik ben vanaf dat ik een jaar of 6-7-of 8 oud was al gek van calibra. Iedere keer als ik er een zag moesten mijn ouders stoppen met rijden bijvoorbeeld om even te kijken en natuurlijk een foto nemen als we de camera mee hadden. Ook al verschillende model auto’s ervan. Eigenlijk al heel lang mijn droomauto om het maar zo te noemen en nu heb ik er gelukkig een hoe mooi kan het zijn!
haha oke opzich ziet het spuitwerk er wel grappig uit hoor maar kon wat netter afgeplakt, maar ach je kan niet alles hebben.
Heb je die foto’s makkelijk bij de hand? Anders mag je ze me wel sturen is altijd leuk toch!!
Zal eerdaags trouwens even een project page aanmaken.
Inderdaad, ik ken m :)
Hij wou inderdaad wat anders, zuiniger met brandstof en belastingvrij in verband met z’n werk en de kilometers die hij nu dagelijks aflegt.Foto’s zal ik even moeten opzoeken. Zwerven wel ergens in m’n fotoalbums als het goed is.
Eentje heb ik al even bij je projectpagina erbij gezet. Staattie samen met die van mij mooi te zijn :)Haha Nou veel zuiNiger zal die nu denk ik niet rijden. Hij heeft nu een Volvo automaat jaren 90 type weet ik zo niet.. Haha ik zag de foto al staan mooi hoor! En bedankt voor de foto!
30 december 2012 om 20:44 #17340437@Vannos wrote:
Is zeker vlot :D rij de gemiddelde auto er zeker uit, pas nog zo,n golf gti turbo voor blij geblazen. en ze verwachten niet dat er een 3.0 in licht aangezien het uiterlijk standaard is :D hij is vrij snel op de 220- daarna gaat het wat rustiger aan :P
Haha nou.. Als die maar hard wil trekken tot een 150 ofzo dan ist mooi zat 200+ rij je eigenlijk alleen in Duitsland tenminste….?
Idd standaard uiterlijk maar dat met het vermogen wat je hebt echt bruutt!
Ruilen van calibra :wub30 december 2012 om 22:56 #17340438haha nee we gaan niet ruilen :D :P
als je op de snelweg rijd tik je echt vrij snel de 200 aan hoor. maar probeer niet te hard te gaan,,, je hoeft het gas maar even in te duwen en je bent er :D
hier nog een filmpje :)
[youtube:25s5iynh]http://www.youtube.com/watch?v=6CFZlsHdLek[/youtube:25s5iynh]
:thumb
31 december 2012 om 12:16 #17340439Vanmorgen in Leek op de rotonde bij de rabobank een grijze calibra gespot die richting Leek ging. Reed een meid in met langer haar.
27 januari 2013 om 20:36 #17340440@Jorn999 wrote:
Vanmorgen in Leek op de rotonde bij de rabobank een grijze calibra gespot die richting Leek ging. Reed een meid in met langer haar.
altijd leuk, een dame in een cali king:
28 januari 2013 om 16:03 #17340441Calibra die paarse die op mp stond voor 500euro:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m639297574-opel-calibra-wordt-gesloopt.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
Nu in onderdelen.28 januari 2013 om 23:12 #17340442Jammer, auto heeft zeker potentie. Had hem destijds bijna gekocht
29 januari 2013 om 05:43 #17340443Zal wel ontiegelijk veel werk aan Zitten. Met name achterstallig onderhoud
30 januari 2013 om 17:54 #17340444vanmiddag in drachten een zilvere calibra v6,pijpjes aan weerszijde
4 februari 2013 om 20:02 #17340445Vandaag in Zwolle:
North Cape kleurige Calibra V6 met LED achterlichten en Xenon in de neus. Dubbel rond uitlaatje er onder.4 februari 2013 om 20:55 #17340446Heldere led achterlichten?
Als het goed is ken ik hem en zijn dat mijn ex achterlichten, gister ook nog weer gezien in zwolle.
Dubbel pijpje van Simons :wub
Jou nog nooit gespot!?4 februari 2013 om 21:21 #17340447Yup, kenteken met iets van GR-VZ-?? als ik het me goed herinner.
Kwam me voorbij op de marsweg bij de stoplichten naar assendorp.
Toch wel appart om achter een Calibra te rijden. leuk uitzicht :P
10 februari 2013 om 13:10 #17340448Grappig om de oude cali van mijn broer op dit forum te vinden!
hij heeft nu trouwens een Opel Combo 1.4i uit 1997. Zoals je al ziet een benzine uitvoering. hij heeft nu een combo gewoon voor het gemak , hij heeft namelijk een drive in show , en deze combo bied uitkomst voor vervoer van geluids set en dergelijke ;) En Jori , ik heb je nog niet gespot haha! :thumb10 februari 2013 om 21:50 #17340449Vandaag in Berlicum vlakbij het centrum in dezelfde straat deze 2 gespot:
12 februari 2013 om 18:23 #17340450Vandaag van een liefhebber zijn cali gespot maar helaas teveel schade nu ben ik bang.
Rijdt een man van 50+ in altijd heel zuinig op zijn auto enzo. Zover ik kon zien stond de auto daar geparkeerd en is er een auto vol tegen aan gereden. De spullen van het ongeluk lagen daar nog half op de straat en in de bosjes.
Hij had laatst nog een kleine schade laten maken en laten spuiten. Je zult je auto maar zo parkeren en de dag erna zo aantreffen :cry12 februari 2013 om 18:33 #17340451Zonde zeg.. ik heb medelijden met die man..
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
12 februari 2013 om 19:49 #17340452zo dat is lekker dan,,, zo te zien staat de cali ook nog tegen die lantaren paal.
te bedonderd om ff een briefje te leggen
12 februari 2013 om 20:06 #17340453Haha nee die lantaarn staat op de stoep. Tijd voor een brilletje :jerry
12 februari 2013 om 20:11 #17340454@CalibraOverijsel wrote:
Haha nee die lantaarn staat op de stoep. Tijd voor een brilletje :jerry
hahah ja nu zie ik het :P :jerry
13 februari 2013 om 11:37 #17340455@Maurice89 wrote:
Vandaag van een liefhebber zijn cali gespot maar helaas teveel schade nu ben ik bang.
Rijdt een man van 50+ in altijd heel zuinig op zijn auto enzo. Zover ik kon zien stond de auto daar geparkeerd en is er een auto vol tegen aan gereden. De spullen van het ongeluk lagen daar nog half op de straat en in de bosjes.
Hij had laatst nog een kleine schade laten maken en laten spuiten. Je zult je auto maar zo parkeren en de dag erna zo aantreffen :cryKan letterlijk wel janken als ik mn Calibra zo aantref. Wat jammer…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.