Opel Astra uit de bocht op Aruba…en nog 1 frontaal…

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra uit de bocht op Aruba…en nog 1 frontaal…

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17229164
    monzaruba
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 October 2009

      er zijn er hier al niet zoveel van… :hmmz
      de meeste Astra’s zijn Chevy’s… :thumbup

      maar deze ging te snel door de bocht…verloor de controle…en zie de foto’s… :thumbdown

      http://www.boletinextra.com/index.php/polis/69-policial/8861-dama-a-perde-control-den-bocht-di-bushiri-” onclick=”window.open(this.href);return false;

      #17768325
      bjornspiering
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 August 2009

        ja 1 woord heb ik ervoor en dat is…. Zonder!
        hopelijk gaat het goed met de passagier’s en de bestuurde zo te zien zijn ze wel gewond in ieder geval de bestuurde!

        #17768326
        monzaruba
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 October 2009

          bestuurster is voor controle naar ziekenhuis gegaan met ambulance…
          licht gewond…maar is al weer thuis… :thumbup

          #17768327
          bjornspiering
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 August 2009

            maar jij woont dus op aruba leuk om te weten, als ik dus een keer op vakantie ga dan kan ik zo komen logeren haha

            #17768328
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              Zonde hoor, Astra-G sport..

              toevallig zo’n nederlands marinier of Expat die zijn astra heeft meegenomen???

              heb ze toch wel in Containers staan zetten hoor, astra’s met bestemming NL-Antillen, meestal voor Marine of binnen/buitenlandse zaken expats.

              zo heb ik ook al een keer 4 Vectra’s-C uit de antillen gekregen, waren wel Chevy’s en toen een 3/4e jaar oud alle 4, waren alle 4 3.2 V6 sedans handbak, wel apart hoor…

              Willem

              #17768329
              Astraman
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 July 2004

                bai na kosta muchu placa, ;) zonde

                #17768330
                monzaruba
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  13 October 2009

                  Opel Astra frontaal op pick-up… :thumbdown
                  de bestuurder van de pick-up is hem ‘gesmeerd’ na het veroorzaken van dit ongeluk… :puke
                  de bijrijder van de Astra is voor observatie naar het hospitaal gebracht…

                  http://www.awe24.com/?main&id=7856&offId=0&offDate=2011-7″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                  http://boletinextra.com/index.php/polis/69-policial/9306-accidente-frontal-na-paradera” onclick=”window.open(this.href);return false;

                  #17768331
                  skip
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 May 2009

                    Dat is lekker maar niet heus. Volgens mij hebben de airbags van de astra dienst geweigert. Met zo’n klapper mag je toch aannemen dat de airbags eruit komen.

                    #17768332
                    astra-gtc-freak
                      Lid sinds:
                      3 March 2010

                      Die hadden er zeker uit moeten komen.
                      Maar als ik het hele topic lees begrijp ik goed dat opels daar niet veel voor komen?
                      En dan zullen er ook geen of niet veel garage’s zijn die aan opels kunnen werken of in iedergeval niet aan zaken als electronica
                      Dus zou het zomaar kunnen dat die gast al weet ik hoe lang met een storing in z’n airbag heeft rond gereden waardoor ze niet zijn af gegaan.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.