opel astra start zeer slecht valt uit en trekt amper op

Forumindex Forums Modellen Astra opel astra start zeer slecht valt uit en trekt amper op

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    pascal1109
    Deelnemer

12 is “begin diagnose”
      Als 12 herhaalt blijft worden, dan begint hij telkens de diagnose opnieuw en is er dus verder geen foutcode.

reinier321

duidelijk

maar hierbij is mijn probleem (begin pagina ) nog niet opgelost

theunm

wanneer heeft auto voor het laatst onderhoud gehad nieuwe filters bougies ed
          en hoeveel km heeft de auto nadien gereden

reinier321

@theunm wrote:

wanneer heeft auto voor het laatst onderhoud gehad nieuwe filters bougies ed
            en hoeveel km heeft de auto nadien gereden

augustus 2014
            en ja tot nu vanaf toen denk rond de 1500

wel heb ik de verdeler bobine en kabels hiervan

ingespoten met waterafstotend spul

speciaal daarvoor omdat ik dacht dat het misschien daaraan zou liggen

b07

je gaf zelf al aan dat je vooral met koud weer problemen had, dan lijkt het mij zeer aannemelijk dat het met vocht te maken heeft, koud weer is meer vocht.

kijk s’avonds in het donker is naar je bougie kabels als de motor draait en, spuit er is wat water op met een plantenspuit, als die daarop reageert of je ziet vonken dan zijn je bougie kabels poreus,gescheurd .

kijk ook of je bougie doppen nog heel zijn zowel bij je bougie als op je bobine.

ik weet niet of je een verdelerklap voor je bougie kabels erop heb zitten ,als je die hebt dan moet je die er is afhalen als je weer problemen heb en, kijken of het vochtig is in de kap, als die nat is dan goed droog vegen en, weer proberen te starten.

kijk ook of de rotor niet versleten is en, of de verdeler kap niet beschadigt/gescheurd is wamt dan komt er vocht in.

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.