opel astra sports tourer bi-fuel 2013

Forumindex Forums Modellen Astra opel astra sports tourer bi-fuel 2013

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    jetpilot

hallo ,

Mijn naam is dennis.
      vorige maand heb ik een nieuwe opel astra sports tourer besteld, voor particulier gebruik.
      Hier mijn verhaal: Op dit moment bezit ik een renault megane grand tour(g3), opzich een fijne auto, maar ik was wel toe aan een nieuwe auto.
      Ik wilde weer een auto op lpg(g3)af fabriek, het liefst nieuw dus met garantie, dan blijkt dat er maar weinig automerken overblijven(dacia)(volvo) o.a. en opel kwam precies op dat moment met hun versies op lpg(bi-fuel). Op dat moment ben ik me gaan richten op 2 modellen.
      De opel insignia sports tourer business(bi-fuel) en de opel astra sports tourer cosmo(bi-fuel), de sport bied geen lpg versie. omdat ik de opel insignia sports tourer geen(minimaal) marge zat kon ik dus gewoon geen goede deal maken, bij niet 1 opel dealer. er moest gewoon weg te veel bij.
      uiteindelijk ben ik voor de astra sports tourer cosmo uitvoering gegaan. Bij auto jetten in Cuijck heb ik een mooie deal kunnen maken, eigenlijk precies zoals ik het wilde. De auto komt in december binnen maar ik heb zo afgesproken dat hij de eerste week van januari op kenteken gaat dat scheelt me weer een jaar, de btw verhoging ontkwam ik niet aan, maar omdat de catalogusprijs in 2013 minder is kreeg ik dat er weer af.de auto heeft een mooie facelift gehad met oa de led dagrijverlichting.
      Ik wil er wel een persoonlijk tintje aangeven dus waarschijnlijk laat ik er bij pm performance een mooie rvs einddemper onder maken.
      Dus :opel astra sports tourer cosmo 1.4 turbo 140 pk bi fuel
      zwart
      sport chassis
      18 inch lm
      usb
      getinte ramen achter
      luxe platen
      mat zwarten knipperlichten(gm parts)
      k&n filter
      led canbus kentekenplaat verlichting(gm Parts)

In januari 2013 zal ik foto plaatsen

wim-v6
      Deelnemer

Ik hoop wel dat die 1.4 motoren beter tegen het LPG kunnen als de laatste 1.8en…

Dat was drama..

De 1.4 Turbo is opzich een Fijne motor, Voldoende kracht..

Gefeliciteerd met de Opel…

Willem

jetpilot

Dank je,

Het zou goed moeten gaan, alles wordt in de fabriek klaargemaakt zoals ik begrepen heb, de koppen etc worden versterkt of verhard, dan zou het moeten kunnen, wat me wel opviel is dat ik extra garantie wilde bijkopen, maar daar vielen de bi-fuel modellen niet onder, dus ik weet niet zeker of ze het bij opel wel helemaal aandurfen, ik denk toch ook dat het een kweste is van rustig warm rijden en niet direct met een koude moter gaan vlammen.

grt dennis

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.