Opel astra sport tourer cosmo 1.6cdti

Forumindex Forums Modellen Astra Opel astra sport tourer cosmo 1.6cdti

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Niels1989

Hallo iedereen. Ben nieuw hier en zit met een aantal vragen aangaande mijn nieuwe Opel die ik mag verwelkomen ergens in mei/ juni 2014.
      Opel Astra ST 1.6cdti Cosmo summit white.
      Intellilink 950 + ISS.
      Leder Jet Black + elektronische handrem.
      Xenon koplampen.
      Donker ruiten achteraan.
      Zwarte 18inch velgen.
      Het eerste wat ik al zou willen vragen is : Zijn de problemen opgelost met het ISS ?
      En wat zijn zo de dingen waar je de eerste weken moet op letten en daar bedoel ik mee de vaak voorkomende mankementen?

stijntuner
      Deelnemer

@Niels1989 wrote:

Hallo iedereen. Ben nieuw hier en zit met een aantal vragen aangaande mijn nieuwe Opel die ik mag verwelkomen ergens in mei/ juni 2014.
        Opel Astra ST 1.6cdti Cosmo summit white.
        Intellilink 950 + ISS.
        Leder Jet Black + elektronische handrem.
        Xenon koplampen.
        Donker ruiten achteraan.
        Zwarte 18inch velgen.
        Het eerste wat ik al zou willen vragen is : Zijn de problemen opgelost met het ISS ?
        En wat zijn zo de dingen waar je de eerste weken moet op letten en daar bedoel ik mee de vaak voorkomende mankementen?

Heeft u deze wagen nog??

Grts

Opel_Bjorn
        Deelnemer

Neen problemen met het ISS zijn niet opgelost! Toen ik mijn Astra Sports Tourer ging oppikken stond hij wel geteld 30 km later al terug in de garage met de melding dat ze de gemodificeerde versterker van men vorige Astra Sports Tourer (die ik daar had ingeruild) cito presto mochten overbouwen in mijn nieuwe Astra Sports Tourer. Problemen zijn nog exact hetzelfde als 5 jaar geleden. Gelukkig zijn ze nu verdwenen. Volgens probleem waar ik nu al bijna 2 jaar over aan het strijden ben is de NAVI 950 die op geen kl*ten trekt. Al Bijna 2 jaar spelen ze met mijn voeten door te zeggen dat er een update komt….. Yup tis mijn laatste Opel. Ik heb er genoeg van!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.