opel astra sport speakers

Forumindex Forums Modellen Astra opel astra sport speakers

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    mike_corsa

Dan sluit ik alleen de speakers achterin aan op de versterker en de voorste speakers op de auto radio zou dit wel een oplossing zijn de radio is 4×50 wat kan ik niet. 2 keer 100 wat per speaker gebruiken is dit mogelijk evt verder is het een versterker die geen instellingen heeft allen een bas instelling en een volume knop

frederik1980
      Deelnemer

ik zou gewoon zorgen dat je een vier kanaals versterker hebt
        en als je toch met die 2 kanaals wil doen zou ik de achter boxen op de versterker doen (achter moet vaak wat harder staan)

en omdat je toch de standaard tweeters wil laten zitten of heb ik dat verkeerd begrepen?

maar nooit vrie speakers op 2 kanalen aansluiten krijg je spijt van

groeten,
        frederik

mike_corsa

Hoi frederik het is idd de bedoeling om de tweeters te laten zitten deze zijn nog primma in orde een 4 kanaals versterker zou mooi zijn maa4 ik wil 2 de zelfde versterkers het oog wil ook wat de installatie gaat vooral voor de show en zo moet het er ook uiteindelijk uit gaan zien de achterste boxen sluit ik dan aan op de versterker en de voorste sluit ik aan op de radio dit is ook minder werk straks met kabels trekken de installatie zal toch wel leuk klinken straks ? Nog een vraagje over de speakerringen voor aan de voorzijde deze waren niet op voorraad kan ik hier ook een nsf plaatje voor gebruiken deze tegen het deurpaneel schroeven met de juiste diameter van 13 cm

mike_corsa

ik kan natuurlijk ook de 2 pioneer versterkers gebruiken een voor de subwoofer de andere voor de 2 voorste speaker’s en ik heb nog een kenwood versterker nieuw in doos 350 wat deze kan ik mooi gebruiken voor de 2 achterste speaker’s of zou dit niet klinken ?

frederik1980
            Deelnemer

dat zou kunnen maar als ik het nu begrijp heb je wel 3 versterkers

dan zou ik zeggen zorg dat je de kenwood versterker inbouwd bijvoorbeeld achter je dashbord kastje

en achter pioneer en pioneer voor je versterker dan ben je er ook en de kenwood zie je niet

zou mij de beste optie zijn nog meer ideën laat horen mensen

of wat ik al eerder zij ga voor een 6 kanaals

ik ben ook maar een amateur inbouwer

groeten,
              frederik

astrag 1.6 8v sport

mike_corsa

haha idd frederik
                de ideën zijn meer dan welkom
                maar ik heb idd nog een kenwood versterker heb hier helemaal niet meer aangedacht
                maar het is wel een goed idee om de kenwood versterker weg te werken en de 2 pioneer netjes achterin een 6 kanaals versterker is wel een optie alleen deze versterkers zijn erg duur :$

ik moet nu nog een plaat MDf kopen en deze op maat zagen en deze als bodem plaat gebruiken achterin de kofferbak

dan wil ik het reservewiel er uit halen

dan wil ik in de MDF plaat een gat maken met plexiglas waardoor je in de wielbak kijkt
                dan wil ik onder tegen de MDF plaat een soort kist maken waar de 2 versterker’s onder een hoek van 45 graden in komen hier wil ik dan rood ledverlichting in verwerken en de MDF plaat wil ik bekleden met wit of zwart leer het is ook de bedoeling dat de condensator onder deze MDSF plaat komt achter het plexiglas
                zou dit er een beetje mooi uit gaan zien ? jullie meningen graag

frederik1980
                Deelnemer

ik zou het leer achterwegen laten of je moet leder bekleding hebben ik zou een beetje neutraal houden kijk of je hetzelfde stof kunt krijgen zou ik persoonlijk mooier vinden maar smaken verschillen suc6

mike_corsa

de zelfde stof als in de bekleding zit van de auto
                    zou idd kunnen moet nog is kijken wat ik ga gebruiken voor stof/leer
                    nog ff een vraagje weet jij toevalig waar ik plexiglas kan kopen ?

frederik1980
                    Deelnemer

bouwmarkt?

http://www.klushandel.nl/index.php?cPath=3_6590_15509_15538″ onclick=”window.open(this.href);return false;

de eerste link die ik kreeg via google

frederik1980
                      Deelnemer

nou hoe staat het inmiddels met de inbouw ben je eruitgekomen

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.