Opel astra motor valt soms uit

Forumindex Forums Modellen Astra Opel astra motor valt soms uit

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #18088877
    strikkie86
      Lid sinds:
      18 December 2012

      Ik heb de Egr al afgesloten met een plaatje. Gekocht bij de dealer. Maar blijf problemen houden. Waar het aan ligt geen idee

      #18088878
      Mpower85
        Lid sinds:
        5 June 2012

        En al nieuws wat het is? K heb namelijk t zelfde probleem en dezelfde dingen geprobeerd. Vorige maand ook nieuwe Egr klep eropgezet, bij de dealer uitgeprogrammeerd uit de software, maar volgens de opcom gaat ie nog steeds open en dicht onder het rijden dus is niet gelukt denk k.
        Gr
        Dennis

        #18088879
        strikkie86
          Lid sinds:
          18 December 2012

          Ik breng de auto morgen heen naar de dealer, laat het je weten waar het aan heeft gelegen, ik kom er zelf niet uit..

          #18088880
          darknight2003
            Lid sinds:
            25 July 2012

            Wat je inderdaad zou kunnen proberen is de MAP sensor schoonmaken.. Dat is het kleine sensortje die tegen het schutbord aanzit ongeveer ten hoogte van het remvloeistofpotje geloof ik.. Als hier toevallig vuil op zit kan de motor ook slecht lopen en uitvallen..

            Heb het bij mijn astra 1.6 8v ook al een keer gedaan en daarna liep hij toch echt stukken beter! En als het niet werkt zou je hem kunnen vervangen om het te proberen, zou ook nog kapot kunnen zijn, zijn volgens mij niet ongelofelijk duur..
            je kan hem bestellen bij bijv. APS of Brezan ofzo..

            #18088881
            Mpower85
              Lid sinds:
              5 June 2012

              Oke ben benieuwd, ga morgen even kijken.

              #18088882
              Mpower85
                Lid sinds:
                5 June 2012

                Nou weet niet hoe het bij jou is afgelopen, maar met het plaatsen van een originele Opel EGR klep is het probleem weg. Ding is belachelijk duur pff irritante dingen voor dat klote milieu!
                Dus die verkoper op EBAY die zogenaamd beweerd dat ze dezelfde EGR aanbieden maar dan stukken goedkoper is gewoon baggerzooi.
                Heb net ff een mail gestuurd ik had de mijne bij UKdieselparts besteld

                #18088883
                darknight2003
                  Lid sinds:
                  25 July 2012

                  Hmmm, je had er ook gewoon een bij APS of zo kunnen halen. Is onderdelen leverancier die van BOSCH levert. beter als origineel (DELPHI)

                  #18088884
                  strikkie86
                    Lid sinds:
                    18 December 2012

                    update#

                    Mijn Astra loopt weer goed. De stekker van de krukassensor zat er voor de helft op en zat oxidatie in. heb stekker schoon gemaakt. Loopt weer
                    zoals het moet!

                  8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.