Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Opel Astra MID werking en handleiding.
- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 april 2017om 01:40 door Probleemkind.
-
AuteurBerichten
-
16 april 2017 om 01:30 #18342173
Hallo iedereen!
Sinds gister ben ik een trotste eigenaar van een Opel Astra.
Nu zat hier geen handleiding bij en weet nu dus niet wat ik kan met de MID.Heeft iemand toevallig een handleiding of weet wat ik met de knopjes van de MID kan doen?
Ik heb ook gelezen dat deze auto de olie wel lust, klopt dit?
Nog enige andere tips and tricks zijn welkom!.
Bedankt.
16 april 2017 om 10:20 #18342182Er zijn inderdaad motoren die aardig smullen van de olie, maar volgensmij zijn dit alleen de wat grotere motoren. Met de 1.6 heb ik er in ieder geval geen last van, zelfs met een olielek zag ik hem niet teruglopen. Drie maanden geleden gerepareerd olie ververst en tot nu toe ongeveer op het zelfde niveau.
Voor de handleiding even goed zoeken, er staat vast wel ergens een pdf’je online. En anders gewoon even een middagje mee spelen dan leer je het vanzelf
16 april 2017 om 21:01 #18342220[quote quote=18342182]Er zijn inderdaad motoren die aardig smullen van de olie, maar volgensmij zijn dit alleen de wat grotere motoren. Met de 1.6 heb ik er in ieder geval geen last van, zelfs met een olielek zag ik hem niet teruglopen. Drie maanden geleden gerepareerd olie ververst en tot nu toe ongeveer op het zelfde niveau.
Voor de handleiding even goed zoeken, er staat vast wel ergens een pdf’je online. En anders gewoon even een middagje mee spelen dan leer je het vanzelf
[/quote]
Dankjewel voor je reactie.
Vandaag even mee gespeelt en ben er achter gekomen dat ik ook mijn L/100km kan zien en hoeveel ik nog kan rijden op een volle tank.
Tracject km functie snap ik niet en door de leeftijd van het schermpje zijn sommige cijfers en letters minder zichtbaar.
Ik heb alleen een engelse handleiding gevonden maar zal binnenkort wel eens op de sloop kijken.
Bedankt!
16 april 2017 om 21:35 #18342230Jaa die schermpjes verliezen nog wel eens hun pixels, op de sloop kun je ze vaak goedkoop krijgen en vervangen kost nog geen 10 min. Mocht je je er ooit aan irriteren. (Ergens op het forum is er een topic voor ledscherm van de mid, die gaan wat minder snel stuk)
Mocht je echt een specifiek deel nodig hebben van de handleiding stuur maar even een pm, dan wil ik er wel een foto van maken. Ruim 300 pagina’s word me iets te veel van het goede :)
17 april 2017 om 01:40 #18342240[quote quote=18342230]Jaa die schermpjes verliezen nog wel eens hun pixels, op de sloop kun je ze vaak goedkoop krijgen en vervangen kost nog geen 10 min. Mocht je je er ooit aan irriteren. (Ergens op het forum is er een topic voor ledscherm van de mid, die gaan wat minder snel stuk)
Mocht je echt een specifiek deel nodig hebben van de handleiding stuur maar even een pm, dan wil ik er wel een foto van maken. Ruim 300 pagina’s word me iets te veel van het goede
[/quote]
Zal eens rondkijken voor de LED.
Stuur je ook even een PM, bedankt!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.