Opel Astra J geintroduceerd in Nederland !!

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra J geintroduceerd in Nederland !!

• Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
  • Auteur
    wim-v6
    Deelnemer

Ik ben ook van mening dat inderdaad de Astra-H niet zo’n Bejaarde kar is zoals AsconaC20NE zegt.

Ik zie hier toch veel Jonger publiek met deze auto’s rijden.

Ja als je een Standaard model tegenkomt in champagne kleur, met die standaard wieldoppen of die structuurvelgen, dan rijdt er een bejaarde mee haha..

Ik ben zelf ook nog niet zo oud, ik ben van mening dat de Astra-H opzich wel een mooie auto is hoor. dat in elke geleverde carroserie variant.

Willem

AsconaC20NE
      Deelnemer

Toch ben ik niet van mening dat de meeste Astra H’s worden bestuurd door 50+ers, en als dat zo zou zijn dan weet ik dat die generatie juist wat meer te besteden heeft, en ook de optie lijst aankruisen, niet omdat het nodig is [de meeste astra’s met pakketje zijn al rijk uitgerust] maar omdat ze dat ook financieel kunnen….

toch is het zo, Opel NL heeft zelf onderzoek gedaan naar de bestuurders van huidige astra H rijders. En die doelgroep heeft inderdaad wel wat meer te besteden; alleen doen ze dit echt niet hoor. Ik denk ook dat de meeste huidige astra H rijders overstappen op een 1.6 16V Enjoy met trekhaak

moet er wel bij zetten dat ze niet hebben gekeken naar de bestuurders van lease wagens omdat die gegevens niet bekend zijn. Alleen dat ze op naam van de zaak staan. het onderzoek ging onder particuliere eigenaren

maargoed; de eerst komende tijd zal alles wel met intro pakket worden verkocht. En die zien er al een stuk ‘dikker’ uit. Omdat je met een kleine bijbetaling de Astra J mooi kunt opleuken :thumbup

stillekracht
        Deelnemer

origineel gepost door AsconaC20NE
          Ik denk ook dat de meeste huidige astra H rijders overstappen op een 1.6 16V Enjoy met trekhaak

ik denk dat ze juist een 1.6 turbo met trekhaak kopen…. anders kan die niet meer met de sleurhut op vakantie….

AsconaC20NE
          Deelnemer

de turboloze 1.6 mag 1250 kg trekken, das voor de meesten al genoeg.

De dikke meerprijs voor de turbo variant mag je slechts 250kg meer trekken, daarnaast zit je met een 1.6 turbo gebonden aan een cosmo of sport. Al met al betaal je dan een dikke 6000 euro meer. Dat doen mensen niet.

Allicht wanneer straks de 1.4 turbo er is, dat daar veel mensen voor gaan kiezen :thumbup

stillekracht
            Deelnemer

ik weet niet of jij onlangs het gewicht van de eerste de beste kip heb gezien, maar die koop je niet onder de 1500 kilo :sleeping

0Rudy0
              Deelnemer

correct me if i wrong..maar een 1.4turbo mag 1300kg trekke en een 1.6turbo 1500…
                (dacht ik)
                gr.

AsconaC20NE
                Deelnemer

de eerste de beste kip caravan die ik tegen kom

die weegt nog niet eens de helft :P

kijk je naar de aller grootste en zwaarste kip caravan, die komt nog niet eens boven de 1500 kg volgens mij

maar wat ik merendeels zie is dat de meesten aan de 1.6 16V gewoon genoeg hebben. Die hebben ze ook nu in de huidige astra hangen en die zullen daar voor kiezen. Allicht wanneer de 1.4 Turbo er is, dat ze het hoge koppel wel aan spreekt en het milieu verhaal, dat ze daar voor kiezen. Maar een 180 PK Turbo krijg je het merendeel van de huidige astra H rijders niet zo snel in denk ik.

Dat zullen eerder de golf, A3, Leon, ex-vectra rijders zijn die daar voor gaan

jsgsi
                  Deelnemer

Zaterdag de hele dag gereden in de nieuwe Astra J

Rond 10:00uur kwamen we aan op (voormalig) vliegveld valkenburg in katwijk aan zee.
                    Eerst een bakkie koffie toen werd de nieuwe astra gepresenteerd door victoria koblenco .
                    Toen gingen we in groepen allemaal diversen rij-dingen doen

Eerst de slalom toen gingen we een achteruit 180graden escape manoeuvre doen daarna lunchen daarna zelf rijden op een uitgestippeld circuit daarna een rondje mee met the stig in een astra J 1.6 turbo ging erg hard (of liever gezegd dwars) en als laatste een stuk rijden op de weg met een Astra J

Erg leuke dag
                    Foto’s staan hier!!

Heb ze nog niet uitgezocht ofzo !! staan een beetje door elkaar.
                    Waren nog meer bekende nederlanders !!

Ik wil wel een nieuw topic aanmaken maar waar kan ik dat doen ?? gewoon in het astra gedeelte ??

stillekracht
                    Deelnemer

Ziet er leuk uit !!!

Jerremy
                      Deelnemer

idd. Victoria Koblenco en Likke van Lexmond zien er leuk en goed uit !! :wub Die andere dametjes trouwens ook daar.

Zie ik het nou goed op de foto’s van pagina 3, het mevrouw Koblenco playboy oorhangers in ? :wub :kewlpics :jerry
                        Weinig bh ook volgens mij. goeie dag zag..

Koblenco en kornuiten staan er zowat vaker op dan die Astra (met xenon trouwens, daar hebben ze het wel begrepen). king:

DaanH

Astra J ?? k denk toch dat het astra I moet zijn…

wim-v6
                          Deelnemer

Astra-J denk toch dat de I blijft voorbehouden aan de huistuner van opel Irmscher..

Willem

arjontje
                            Deelnemer

origineel gepost door DaanH

Nee Opel gebuikt de letter I niet in de model aan duiding.
                              Lijkt te veel op 1. en dat is de eerste kadett. (niet de A dus)

DaanH

origineel gepost door arjontje

origineel gepost door DaanH

Nee Opel gebuikt de letter I niet in de model aan duiding.
                                Lijkt te veel op 1. en dat is de eerste kadett. (niet de A dus)

Azoo

manta_dennis
                                Deelnemer

Leuk decolleté. :wub:wub
                                  Heb de astra bij de dealer zien staan, maar is echt een mooie auto.

wim-v6
                                  Deelnemer

Heb m op Essen gezien in Irmscher Ausstattung, pracht bakkie…

Willem

16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.