Opel Astra J 2012 zekering blijft doorbranden

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra J 2012 zekering blijft doorbranden

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    avg92
    Deelnemer

Goedenavond beste dames en heren,

Sinds een jaar ben ik in het bezit van een Opel Astra J uit 2012, ben er erg blij mee en rijd heerlijk. Enkele maanden geleden reed ik ermee naar mijn werk, sloot ik de auto af en ben ik gaan werken. ‘S-middags toen ik terugkwam ging de deur wel open, maar zodra ik de auto wilde starten was deze volledig dood (op de binnenverlichting, ramen en sloten na) en zat de sleutel ook vast. Na het ter plekke afsluiten van een ANWB abonnement heeft de beste meneer een hele tijd gezocht en is uiteindelijk in het zekeringkastje bij het dashboard uitgekomen, waar hij een simpel 5A zekeringetje heeft vervangen. Daarna werkte de auto weer perfect. Ben er toen vanuit gegaan dat dit eenmalig was.

Nu vanmorgen ben ik met de auto weggeweest, boodschappen gedaan en toen ik terugkwam gaf de auto weer exact hetzelfde probleem. Deuren gaan open maar zodra je wilt starten is de auto dood en is de zekering door. Als je de zekering vervangt springt de auto weer aan en kun je starten en wegrijden. Maar sinds vandaag blijft dit probleem zich herhalen: Zodra de auto weer uit is geweest en je weer wilt starten brand direct de zekering weer door, is de auto weer dood en moet de zekering weer vervangen worden. Echt praktisch wegrijden is het niet….

Heeft iemand hier enig idee waar dit door zou kunnen komen of heeft iemand ook zoiets gehad? Elk beetje hulp wordt gewaardeerd :)

Alvast bedankt,

Anthar van Geel

opel-mark
      Deelnemer

Dan zullen we toch wat meer info moeten hebben, welke zekering en wat hangt erachter

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.