Beste Opel leden,
Via deze weg zou ik graag wat informatie willen inwinnen omtrent een Opel Astra (J) uit 2011 met een motorinhoud van 1.7CDTI (96kW / 131PK) en 122.138 kilometer.
Ik heb dus intresse in deze auto, auto word afgeleverd met 6 maanden bovag garantie, ook heb ik er al een proefrit in gemaakt waar eigenlijk weinig tot geen bijzonderheden uit zijn gekomen, auto word tevens verkocht bij een opel dealer. Kilometerstand van de auto is 122.138. Wel vond ik de auto een beetje gehorig op de snelweg, windgeruis was duidelijk hoorbaar. Na het maken van een proefrit heb ik dit ook aan de verkoper uitgelegd en zijn antwoord was”dit zou normaal moeten zijn, je zit vaak in de auto met een radio aan en daarom let je daar extra op” dit vond ik wel een beetje vreemd natuurlijk maar het zou kunnen kloppen dacht ik. Ze zijn wel bereid om hierna te kijken.
Wat is jullie ervaring met dit model en motorblok?, ik rij gemiddeld 2800/3000 kilometer permaand dus heb wel een goede opel nodig.
Qua comfort heb ik weinig tot geen opmerkingen, rijden van de auto was optimaal en er zat genoeg pit in. Morgen 22-03-2018 (Donderdag) heb ik een vervolgafspraak om een definitief een beslissing te nemen of ik de auto wel of niet ga kopen. Ook wil ik er een achteruitrijcamera in laten bouwen door de dealer, althans dit ga ik morgen aangeven bij de verkoper als we een deal hebben. Is dit mogelijk bij NAVI 900??.
Graag hoor ik van jullie ervaren opel rijders.
Alvast bedankt.
M.v.G. GoGo24.