Opel astra H Xenon ballast of de lamp?

Forumindex Forums Modellen Astra Opel astra H Xenon ballast of de lamp?

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17245489
    Rickiej1990
      Lid sinds:
      4 May 2009

      Hallo,

      Ik heb een xenon lamp die het af en toe niet doet. Hij word niet roze ofzo maar slaat gewoon helemaal niet aan en dan doe je je verlichting opnieuw aan en dan doet de lamp het wel. Zal dit aan de lamp liggen of aan de ballast het is trouwens origineel xenon.

      Met vriendelijke groet, Rick

      #17977962
      Baas J.
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 May 2008

        Waarschijnlijk de ballast, stekker gecorrodeerd?

        #17977963
        sander2.5v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 April 2011

          Je kan eventjes de lamp van de andere kant erin zetten, dan weet je waar het aan ligt!

          #17977964
          astra-gtc-freak
            Lid sinds:
            3 March 2010

            @sander2.5v6 wrote:

            Je kan eventjes de lamp van de andere kant erin zetten, dan weet je waar het aan ligt!

            Nou dat eventjes kun je wel vergeten de bumper moet er dan vanaf en de koplampen moeten er vanaf om bij de xenon lampen te kunnen.
            Maar ga er idd maar van uit dat de balast niet helemaal lekker is of de starter op de achterkant van de lamp.

            #17977965
            Rickiej1990
              Lid sinds:
              4 May 2009

              Ja ik heb al een nieuwe set xenon gekocht die krijg ik van de week binnen.

              #17977966
              Rickiej1990
                Lid sinds:
                4 May 2009

                Zo vandaag m’n lampen gedaan en alles doet het weer. Heb er een hele nieuwe set pilot in gedaan met nieuwe ballasten. Ik zag het probleem al vrij snel en dat was dus dat de aansluitingen helemaal zijn geoxideerd dus die schoongemaakt en houd ik als reserve. Maar wat een pestpokken baan jongens om dat te doen. Maar het zit er weer op.

                #17977967
                Rickiej1990
                  Lid sinds:
                  4 May 2009

                  Okeee nu trilt m’n linker xenon lamp een beetje hoe zou dat komen?

                  #17977968
                  Baas J.
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    19 May 2008

                    @Rickiej1990 wrote:

                    Zo vandaag m’n lampen gedaan en alles doet het weer. Heb er een hele nieuwe set pilot in gedaan met nieuwe ballasten. Ik zag het probleem al vrij snel en dat was dus dat de aansluitingen helemaal zijn geoxideerd dus die schoongemaakt en houd ik als reserve. Maar wat een pestpokken baan jongens om dat te doen. Maar het zit er weer op.

                    Told ya… dat gebeurd heel vaak.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.